کد خبر: 35218 A

یک انتقام‌جو گزینه جدی اسکار بازیگری ۲۰۲۰

یک انتقام‌جو گزینه جدی اسکار بازیگری ۲۰۲۰

کارگردانان فیلم سینمایی "انتقام جویان: پایان بازی" جونیور را شایسته‌ترین فرد برای دریافت اسکار می‌دانند.

ایران آرت: جو و آنتونی روسو کارگردان‌های فیلم سینمایی "انتقام‌جویان: پایان بازی" معتقدند رابرت جونیور به خاطر بیش از یازده سال فعالیت در دنیای سینمای مارول و ایفای نقش در شخصیت "مرد آهنی" بیش از هر کسی شایسته دریافت اسکار است.

"پایان بازی" سومین فعالیت این دو برادر با رابرت جونیور بعد از فیلم سینمایی "کاپیتان آمریکا" و "جنگ ابدیت" است.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ برادران روسو در مصاحبه اخیری که انجام داده اند، اعلام کردند که رابرت داونی جونیور در ایفای نقش تونی استارک و مرد آهنی از سال ۲۰۰۸ استعداد بی نظیری را از خود بروز داده است و به نظر آکادمی اسکار را متقاعد کرده که او ارزش برنده شدن یک جایزه از این آکادمی را دارد. اگر تنها به چهار فیلم گذشته او نگاه کنید، متوجه می‌شوید که او بیش از هر کسی در ۴۰ سال گذشته شایسته دریافت اسکار بوده است.

مجموعه فیلم‌های سینمایی دنیای مارول تا کنون بیش از ۲۰ میلیارد دلار فروش داشته و رابرت داونی جونیور که از ابتدا در این مجموعه حضور داشته، در این فروش بی نظیر بیش از هر کسی نقش داشته است. او در همه فیلم‌ها بازی شگفت انگیری انجام داده است و "پایان بازی" نیز جزو آن‌ها محسوب می‌شود.

سال‌های گذشته فیلمسازان نسبت به حضور فیلم‌های سینمایی مارول و بازیگران این فیلم‌ها در آکادمی نا امید بودند، اما سال گذشته فیلم سینمایی "پلنگ سیاه" در هفت بخش از جمله بهترین فیلم، نامزد شده بود و پیش بینی می شود این اتفاق را باز هم "انتقام جویان:پایان بازی" برای کمپانی مارول رقم بزند.

رابرت داونی جونیور پیش از این دو نامزدی اسکار را با فیلم های چاپلین در سال ۱۹۹۳ و فیلم "تندر استوایی" در سال ۲۰۰۸ رقم زد. به همین خاطر طرفداران این بازیگر معتقدند اگر وی با یک فیلم کمدی پرفروش می‌تواند نامزد اسکار شود، پس با بازی شگفت انگیزش در نقش یک ابرقهرمان شانس بالایی خواهد داشت.

 

مرد آهنی انتقام جویان انتقام جویان: پایان بازی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین