کد خبر: 35179 A

واکنش آقای کارگردان به ظاهر عجیب سونیک

واکنش آقای کارگردان به ظاهر عجیب سونیک

در پی اعتراض هواداران ظاهر شخصیت سونیک در فیلم "سونیک خارپشت" تغییر می‌کند/

ایران آرت: به دنبال انتشار اولین تریلر فیلم "سونیک خارپشت" (Sonic the Hedgehog) در اوایل هفته‌ گذشته، طرفداران جدید و قدیمی شخصیت سریعاً به ظاهر "سونیک" معترض شدند، اما "جف فاولر" کارگردان فیلم در صفحه‌ی توئیتر خود وعده داده است که تغییرات در راهند.

فاولر می‌نویسد: "پیام [هواداران] روشن و واضح است. شما از طراحی راضی نیستید و خواستار تغییراتید. این اتفاق رخ خواهد داد. تمامی مسؤلین سگا و پارامونت خود را متعهد می‌دانند که این شخصیت را به بهترین شکل خود درآورند…"

سی نما نوشت؛ در حال حاضر در مورد اینکه این تغییرات در چه تاریخی صورت می‌گیرد اطلاعاتی در دست نیست. بیشتر هواداران در شبکه‌های اجتماعی از دندان‌های شبه انسانی سونیک که یک خارپشت است و باید داندان‌هایش کوچکتر از این به نظر برسد انتقاد کرده بودند.

"والچر" حتی با یک دامپزشک و متخصص خارپشت مصاحبه کرد تا از صحت خصوصیات ظاهری سونیک اطمینان حاصل کند. برخی دیگر از هواداران به پاهای بی‌تناسب سونیک اشاره کرده بودند و بعضی از پوزه و چشمانش انتقاد کردند و خواستار طراحی به کلی جدیدی برای کاراکتر شدند. با این حال، طراحی مجدد شخصیت هزینه‌های زیادی به دنبال دارد و موفقیت فیلم در گیشه را به خطر می‌اندازد.

در فیلم سونیک به همراه "تام واچوفسکی" باید مانع از اجرای نقشه‌های شوم "دکتر رباتنیک" با بازی "جیم کری" بر روی زمین شوند که قصد دارد با استفاده از نیروهای سونیک بر زمین حکمرانی کند. "بن شوارتز" در نقش سونیک صداپیشگی می‌کند و "جیمز مارزدن" در نقش "تام واچوفسکی."

"سونیک خارپشت" نوامبر امسال در آمریکا اکران می‌شود.

 

انیمیشن هالیوود فیلم سونیک سونیک خارپشت
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین