کد خبر: 35171 A

بازیگر سینما ضد ابرقهرمان شد

بازیگر سینما ضد ابرقهرمان شد

گابریل لونا در نقش گوست رایدر (روح‌سوار) که یک شخصیت ضد ابرقهرمان است ایفای نقش می‌کند.

ایران آرت: "گابریل لونا" بار دیگر نقش "گوست رایدر"/ "رابی ره‌یس" را بازی می‌کند، اما این بار برای شبکه‌ی هولو. ورایتی گزارش می‌دهد که لونا در سریال لایو-اکشنی که براساس کتاب‌های مصور ساخته می‌شود این نقش را تکرار می‌کند.

او پیش از این در سریال "مأمورین شیلد" (Agents of S.H.I.E.L.D) شبکه‌ی ABC در قالب این شخصیت ظاهر شده بود. اما طبق اعلام منابع آگاه این سریال روایتی به کلی جدید از شخصیت خواهد بود و به هیچ وجه با سریال "مأمورین شیلد" و خط داستانی آن ارتباطی ندارد.

به گزارش سی نما، لونا علاوه بر "مأمورین شیلد" در سریال‌های "کارآگاه واقعی"، "شهر نابکاران" (Wicked City) و "ماتادور" سابقه‌ی بازی دارد. در عرصه‌ی آثار سینمایی، او به زودی در فیلم "ترمیناتور: سرنوشت تلخ" (Terminator: Dark Fate) در مقابل "آرنولد شوراتزنگر" و "لیندا همیلتون" ظاهر می‌شود و پیش‌تر فیلم‌های بلند دیگری از جمله "مالکیت مطلق" (Freehold) و "برنی" (Bernie) نقش‌آفرینی کرده است.

شخصیت ابرقهرمان "گوست رایدر" با نام دیگر "رابی ره‌یس" در مرز مکزیک و تگزاس ساکن است و از حقوق ستم‌دیدگان حمایت می‌کند اما گاهی نیروهای فراطبیعی او از کنترل خارج می‌شود. "اینگرید اسکاهدا" در این پروژه به عنوان شورانر فعالیت خواهد کرد و در کنار "جف لوب" مدیر بخش تلویزیونی مارول تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد.

همکاری مارول و هولو اکنون که دیزنی هر دو شرکت را در مالکیت خود دارد وارد سطح تازه‌ای شده است. علاوه بر سریال "گوست رایدر"، هولو سفارش ساخت سریال لایو اکشن "هلستروم" (Helstrom) را نیز برای سال ۲۰۲۰ صادر کرده است. شخصیت‌های "هلستروم" تاکنون در سینما و تلویزیون به تصویر کشیده نشده‌اند. این دو عنوان به چهار سریال انیمیشن از جمله "هاوارد اردک" می‌پیوندند که اخیراً از شبکه سفارش ساخت گرفتند. هولو همچنین سریال لایو-اکشن (Runaways) را نیز در حال پخش دارد که پخش فصل سوم آن به زودی آغاز می‌شود.

 

هالیوود آقای بازیگر ابرقهرمان گابریل لونا گوست رایدر ضد ابرقهرمان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین