کد خبر: 35148 A

شارلیز ترون: این فیلم دنیا را نجات می‌دهد/ عکس

شارلیز ترون: این فیلم دنیا را نجات می‌دهد/ عکس

فیلم کمدی رمانتیک جدید شارلیز ترون و سث روگن شاید همان فیلمی باشد که مردم آمریکا برای التیام زخم تفرقه‌های سیاسی نیاز داشته باشند.

ایران آرت: در فیلم "لانگ شات" (Long Shot)، شارلیز ترون نقش یک نامزد ریاست جمهوری را بازی می‌کند که عاشق نویسنده‌ی بدریخت سخنرانی‌هایش می‌شود، یک خبرنگار بیکار که شخصیت ترون سال‌ها قبل از او مراقبت می‌کرده است.

روگن سه شنبه شب در مراسم فرش قرمز اکران فیلم در نیویورک گفت: "شاید فیلمی نباشد که مردم این کشور را بار دیگر به هم نزدیک کند، اما به نظر من فیلمی است که همه می‌توانند از آن لذت ببرند و با آن بخندند. اگرچه در فیلم اشاراتی هم به سیاست می‌شود اما من فکر نمی‌کنم که برای کسی تازگی داشته باشد و همه لذت خواهند برد."

ترون به شوخی می‌گوید: "سث اشتباه می‌کند. این فیلم دنیا را نجات خواهد داد."

به گزارش سی نما، او با ستایش از عوامل و بازیگران می‌گوید: "خیلی دوستش داشتم. من پیش از این فیلم‌های تلخ‌تری هم داشته‌ام، اما تاکنون فیلمی تا این اندازه رمانتیک بازی نکرده‌ بودم. خیلی لذت‌بخش بود. با افرادی کار کردم که واقعاً دوست‌داشتنی و توانا و پرانرژی بودند، به این ترتیب دیگر نمی‌توانم با فیلمسازان آشغال و کثیف کار کنم."

MV5BMmE4Mzk0OWQtMDI1OS0

ترون که به همراه مادرش در مراسم حاضر شد مجبور بود با روی خوش تقریباً تمامی میهمانانی را در آغوش بگیرد که پس از نمایش فیلم برای تبریک نزدش می‌آمدند.

"الکساندر اسکارزگارد" یکی دیگر از بازیگران فیلم و "جاناتان لوین" کارگردان "لانگ شات" نیز در هتل باوری حضور داشتند و خدمتکاران با لباس‌هایی شبیه به شخصیت‌های فیلم از آنان پذیرایی کردند. روگن یکی از آخرین میهمانانی بود که با کلاه بیسبال وارد این جمع شد.

 

هالیوود شارلیز ترون کمدی رمانتیک لانگ شات سث روگن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین