کد خبر: 35087 A

طولانی‌ترین جنگ تاریخ در یک سریال تلویزیونی

طولانی‌ترین جنگ تاریخ در یک سریال تلویزیونی

رسانه‌های بین‌المللی از جمله گاردین، ال پائیس و سی‌ان‌ان به ستایش اپیزود شب طولانی "بازی تاج و تخت" پرداختند.

ایران آرت: پخش سومین قسمت از فصل هشتم سریال آمریکایی "بازی تاج و تخت"، ادای احترام رسانه‌های بین‌المللی را به همراه داشت.

این قسمت ۸۲ دقیقه‌ای که طولانی‌ترین اپیزود کل سریال محسوب می‌شد "شب طولانی" نام داشت و برجسته‌ترین صحنه‌های آن مربوط به جنگی طولانی علیه ارتش ارواح زمستان بود؛ جنگی که از سوی رسانه‌ها "طولانی‌ترین و بزرگ‌ترین جنگ تاریخ سینما و تلویزیون" نام گرفت.

برای ساخت این قسمت بشدت دراماتیک، ۷۵۰ بازیگر به ایفای نقش پرداختند و بودجه‌ای پانزده میلیون دلاری هزینه شد.

به گزارش یورونیوز، روزنامۀ اسپانیایی "ال پائیس" با ستایش این اثر اعلام کرد که با تولید آن، نام بازی تاج و تخت برای همیشه در تاریخ ثبت شد.

روزنامۀ نیویورک تایمز این قسمت را "نمایش نبردی فراتر از انتظارات" دانست و این قسمت فیلم را "شاهکار تنش و آزادی، هیجان و حمله قلبی، اغراق [حماسی] و صمیمت" توصیف کرد که مو را به تن سیخ می‌کند.

روزنامۀ برزیلی اُ گلبو با انتخاب تیتر "طولانی‌ترین جنگ تاریخ"، توصیفی هیجان‌انگیز از این فیلم ارائه داد. گاردین بریتانیا نیز این قسمت را "بزرگترین اثر نمایشی تاریخ تلویزیون" خواند.

روزنامۀ ایتالیایی له‌رپوبلیکا قدمی فراتر رفت و با انتشار یک تجزیه و تحلیل تاکتیکی از این نبرد، صحنه‌های این جنگ را "لحظاتی نفس‌گیر" خواند.

علاوه بر طولانی بودن بی‌سابقۀ نبرد در این فیلم، کاراکترهای زن این قسمت نیز توجه منتقدان فیلم در عرصۀ بین‌الملل را جلب کرد.

رسانه‌های ژاپن به ستایش شخصیت‌های آریا، ملیساندر و لیدی مورمونت پرداختند و آنها را "زنان قوی" توصیف کردند که تا آخرین فصل فیلم زنده مانده‌اند.

تحلیلگر سی‌ان‌ان نیز با توصیف شخصیتهای زن فیلم، تکامل پیچیدۀ آنها در طول این قسمتها را ستود.

پخش این سریال دیدنی از سال ۲۰۱۱ میلادی آغاز شده و فصل هشتم آن با شش اپیزود، آخرین فصل این سریال حماسی‌-تخیلی خواهد بود.

 

بازی تاج و تخت شب طولانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین