کد خبر: 35078 A

رضایت دختر جسور "بازی تاج و تخت" از نحوه مرگ شخصیتش

رضایت دختر جسور "بازی تاج و تخت" از نحوه مرگ شخصیتش

بلا رمزی می‌گوید تمایل داشته لیانا یا روی تخت آهنین بنشیند و یا مرگی شایسته داشته باشد.

ایران آرت: بسیاری از هواداران "بازی تاج‌وتخت" (Game of Thrones) می‌دانستند که "نبرد وینترفل" تلفات جانی زیادی در پی خواهد داشت و چندین شخصیت محبوبشان خواهند مرد، اما علم به این مسئله تماشای جان‌فشانی "لیانا مومونت" (بلا رمزی) برای کشتن یک غول زامبی شده‌ی "نایت کینگ" آسان‌تر نکرد.

این غول اگرچه لیانا را از زمین بلند کرد و بدن او را در مشت خود در هم فشرد، اما جنگجوی جوان جنجری در چشمان آبی دیو فرو کرد و او را از پای درآورد. رمزی در مصاحبه با "اینترتینمنت ویکلی" می‌گوید می‌خواسته شخصیتش یا بر روی "تخت آهنین" بنشیند و یا مرگی شایسته داشته باشد، بنابراین او از فداکاری قهرمانانه‌ی لیانا ناخرسند نیست.

به گزارش سی نما، رمزی در مورد فیلمبرداری این لحظه می‌گوید: "تنها صحنه‌ی نبرد واقعی من همان لحظه‌ی خنجر کشیدن است. به خاطر فضایی که در اینجا وجود دارد همه چیز هنگام بازی واقعی به نظر می‌رسد. با باد و برف مصنوعی خوب و تأثیرگذار از آب درآمد. این مسائل قطعاً به راحت‌تر شدن بازیگری کمک کرد."

رمزی می‌گوید تنها در مورد یک مسئله با "میگل ساپوچنیک" کارگردان این اپیزود صحبت کرده و آن میزان ترس لیانا در لحظه‌ی رویارویی با غول بوده است: "چیزی به من گفت که فراموش نخواهم کرد. مطمئن نبودم که لیانا خیلی ترسیده یا تنها کمی به هراس افتاده. به روش‌های مختلفی آزمودیمش. او گفت: "فکر کن کسی ژن ترس را در او از بین برده." و این بود که… بله، همین نکته کارگردانی فوق‌العاده‌ای بود."

رمزی در پاسخ به این پرسش که آیا از عدم وجود لیانا در سه اپیزود باقی مانده ناخشنود است یا نه می‌گوید از نحوه‌ی مرگ لیانا رضایت دارد:‌ "داستان او شاید پتانسیل رشد را داشت اما باید روزی کارش تمام می‌شد چرا که سایر بازیگران هم کارشان تمام می‌شود. و این نحوه‌ی مرگ بهترین پایانی متصور برای او بود."

"لیانا مورمونت" یکی از چندین شخصیتی بود که در حین "نبرد وینترفل" در اپیزود "شب طولانی" جان داد. این اپیزود با مرگ "نایت کینگ" به دست "آریا استارک" پایان یافت تا اکنون تنها مانع باقی مانده بر سر راه دنریس و جان اسنو، سرسی لنیستر و ارتش او باشد.

اپیزود چهارم از فصل هشتم "بازی تاج‌وتخت" دوشنبه‌ی آینده در دسترس قرار می‌گیرد.

 

بازی تاج و تخت بلا رمزی لیانا مومونت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین