کد خبر: 3505 A

پرکارترین بازیگران سینمای سال 95 چه کسانی هستند؟

پرکارترین بازیگران سینمای سال 95 چه کسانی هستند؟

حمید فرخ نژاد، شهاب حسینی، رویا نونهالی، پانته آ پناهی‌ها و ... از پرکارترین بازیگران سینمای سال گذشته هستند.

ایران آرت: هر ساله در آستانه به پایان رسیدن سال سینمایی بحث در خصوص پرکار ترین و کم کار ترین بازیگرها در سالی که گذشت مورد توجه اهالی رسانه قرار می گیرد. برای اطلاع از این آمار می بایست به فیلمهای اکران شده در قبل و بعد از جشنواره فیلم فجر رجوع کرد.

در میان لیست دیده شده ترین بازیگران مرد امسال، دو بازیگر با حضور در چهار فیلم که حداقل یکی از نقش هایشان نقش اصلی بوده است، رکوردار هستند. حمید فرخ نژاد با حضور در «هیهات»، «مشکل گیتی»، «ما همه گناهکاریم»، «خوب بد جلف» و پدرام شریفی با فیلم های «بادیگارد»، «سیانور»، «متولد ۶۵»،«سایه»، دیده شده ترین بازیگران مرد امسال هستند، البته فرخ نژاد با بازی در ژانرهای ملودرام، دفاع مقدس و دو فیلم کمدی سال ۹۵ را با کارنامه متنوع ای دارا است.

اما در میان بازیگران نام آشنا و پرکار سال های گذشته، شهاب حسینی در دو فیلم «فروشنده» و «سایه های موازی» حضور دارد و محمدرضا گلزار پس از چهارسال با دو فیلم «خشکسالی و دروغ» و «سلام بمبئی» به سینما بازگشته است.نکته جالب کم کاری امین حیایی با فیلم «ناردون» و علی صادقی بازی در نقش کوتاهی در «۵۰ کیلو آلبالو» است که سال های پرکارتری را از آن ها سراغ داریم.

در میان بازیگران زن نیز بیشترین فیلمی که با حضور یک بازیگر روی پرده رفته است به چهار فیلم می رسد. رویا نونهالی با بازی در فیلم های «نیمه شب اتفاق افتاد»، «کفش هایم کو»، «مشکل گیتی»، «هلن» که دو نقش اصلی در آن ها وجود دارد دیده شده ترین بازیگر زن امسال است.

همچنین پانته آ پناهی ها با فیلم های «اروند»، «عادت نمی کنیم»، «نفس»، «لاک قرمز»، بهنوش بختیاری با «من»، «دزد و پری»، «مشکل گیتی»، «۵۰ کیلو آلبالو»، شبنم مقدمی با «ابد و یک روز»، «زاپاس»، «نفس»، «سایه» بازیگرانی هستند که در چهار فیلم سینمایی حضور داشته اند که در این لیست بهنوش بختیاری با حضور در ژانرهای کمدی، کودک و ملودرام کارنامه متنوع تری نسبت به بازیگران دیگر از خود به جا گذاشته است. اما سه بازیگر زن مشهور که امسال با حضور در یک فیلم سینمایی نسبتا کم کار بوده اند، مهناز افشار با فیلم «خانه ای در خیابان چهل و یکم»، ترانه علیدوستی با «فروشنده» و ساره بیات با فیلم «عادت نمی کنیم» بوده اند.

نکته قابل توجه این است که با وجود کم کاری بازیگرانی چون شهاب حسینی،‌محمد رضا گلزار و ترانه علیدوستی در فیلم های سینمایی سال ۹۵، آنها توانستند در فروش فیلم های «فروشنده» و «سلام بمبئی» نقش کلیدی را ایفا کنند.

باشگاه خبرنگاران

 

 

بازیگران سینما
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین