کد خبر: 35041 A

کارگردان برنده اسکار شیفته انتقام‌جویان شد

کارگردان برنده اسکار شیفته انتقام‌جویان شد

کارگردان فیلم درخشان "مهتاب" به تمجید از کارگردان و بازیگران فیلم "انتقام‌جویان: پایان بازی" پرداخت.

ایران آرت: بری جنکینز هم درست مثل (حدوداً) یک میلیارد تماشاگری که به دیدن "انتقام‌جویان: پایان بازی" رفتند، در آخرهفته سپری‌شده به تماشای این فیلم ابرقهرمانی نشست.

و البته درست مثل اغلب آن‌ها، کارگردان فیلم‌های "مهتاب" و "اگر خیابان بیل می‌توانست حرف بزند" تحت تأثیر تجربه سینمایی‌‌اش قرار گرفت و همین باعث شد که در فضای مجازی از بازی‌های بری لارسن و مارک رافلو تمجید کند.

جنکینز درباره کارگردانان فیلم می‌نویسد: "به‌علاوه، برادران روسو کارش را خیلی خوب انجام داده‌اند و روابط خوبی را بین شخصیت‌ها برقرار کرده‌اند؛ و اصلاً همین است که کارشان را حقیقتاً از اغلب دیگر فیلم‌سازان این حوزه متمایز می‌کند. این دو با "پایان بازی" به شکل حیرت‌انگیزی در بخش اعظمی از فیلم تماشاگران‌شان را میخکوب می‌کنند."

به گزارش هنروتجربه، برادران روسو سال گذشته "انتقام‌جویان: جنگ ابدیت" را در گیشه داشتند و پیش از آن هم با کارگردانی دو فیلم "کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان" و "کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی" شناخته می‌شدند. البته موارد نام‌برده تنها جنبه‌هایی از "پایان بازی" نیست که جنکینز را تحت تأثیر قرار داده‌اند.

او در بخش دیگری نوشته است: "طراحی و ترکیب صدای فیلم هم فوق‌العاده است… تازه این را در شرایطی می‌گویم که سینمایی که فیلم را در آن تماشا کردم به حداقل امکانات مجهز بود و با این حال، جزییات باندهای صوتی فیلم به‌قدری بود که از الان می‌شود نامزدی اسکار فیلم در این رشته را قطعی دانست."

انتقام جویان

 

بری جنکینز انتقام جویان انتقام جویان: پایان بازی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین