کد خبر: 34808 A

وحشت هواداران از همزمانی "نبرد وینترفل" و "انتقام جویان"

وحشت هواداران از همزمانی "نبرد وینترفل" و "انتقام جویان"

علاقه‌مندان فیلم و سریال هفته‌ای هیجان‌انگیز و به یاد ماندنی را در پیش دارند.

ایران آرت: «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) به زودی از جمعه ۲۶ آپریل در سراسر جهان اکران می‌شود و روایت «دنیای سینمایی مارول» را پس از ۲۱ فیلم به سرانجام می‌برد، هرچند که «کوین فایگی» اخیراً‌ تأیید کرده است «مرد عنکبوتی: دور از خانه» فاز سوم فیلم‌های استودیو را به پایان می‌رساند. با این فیلم نه تنها جهشی در ساختار چندگانه صورت می‌گیرد، بلکه ممکن است چندین بازیگر اصلی با شخصیت‌هایشان وداع کنند. از طرف دیگر یکشنبه شب آینده در اپیزود جدید «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) باید منتظر «نبرد وینترفل» باشیم که هواداران از سال ۲۰۱۱ تاکنون منتظر دیدنش هستند و به گفته‌ی سازندگان طولانی‌ترین سکانس اکشن تاریخ سینما و تلویزیون خواهد بود.

هر دوی این رویدادهای بزرگ سینمایی و تلویزیونی نه تنها در یک ماه بلکه در یک آخر هفته به نمایش درمی‌آیند، بنابراین بعضی از دوستداران فیلم و سریال از تأثیرات احساسی این ماجراجویی‌ها مضمحل شده‌اند. با پخش اپیزود یکشنبه شب «بازی تاج‌وتخت» و اکران «آخر بازی»، ممکن است برخی از تماشای صحنه‌های اکشن لذت ببرند، اما از سوی دیگر پیش‌بینی می‌شود که در این نبردها چندین شخصیت محبوب هواداران به شکلی تراژیک توسط «ارتش مردگان» و «ارتش تانوس» کشته شوند.

سی نما نوشت، کاربران توئیتر به همزمانی این دو رویداد واکنش‌های جالبی نشان داده‌اند. برخی به «فرهنگ عامه» بدرود می‌فرستند، بعضی دیگر از ناآمادگی و تشویش خود سخن می‌گویند. یکی از کاربران با اشاره به «تونی استارک» (مرد آهنی) و خاندان استارک در سریال می‌نویسد: «این هفته مرگ چند استارک را خواهیم دید؟» هر دو عنوان روایتی را در آخر هفته‌ی آینده به پایان می‌رسانند که از چندین سال قبل آغاز شده بود.

اپیزود سوم از فصل هشتم «بازی تاج‌وتخت» دوشنبه آینده در دسترس قرار می‌گیرد و «آخر بازی» ۲۶ آپریل در آمریکا اکران می‌شود.

 

بازی تاج و تخت انتقام جویان: پایان بازی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین