کد خبر: 34797 A

حمله به رکورد فروش افتتاحیه سینمای جهان

حمله به رکورد فروش افتتاحیه سینمای جهان

در فاصله ۳ روز تا اکران فیلم سینمایی "انتقام جویان؛ پایان بازی"، پیش بینی میشود این فیلم رکورد فروش افتتاحیه را از آن خود کند.

ایران آرت: در حالی که سه روز تا آغاز اکران فیلم "انتقام جویان؛ پایان بازی" باقی مانده است، این فیلم در پیش فروش خود مبلغ قابل توجهی را کسب کرده است تا احتمالا شاهد شکسته شدن چندین رکورد در گیشه باشیم.

مووی‌وب خبر داد، گفته می شود قسمت جدید انتقام جویان ۱۲۰ تا ۱۴۰ میلیون دلار پیش فروش بلیت در آمریکا داشته است و هفته جاری نیز در بازار‌ها و سینمای‌های بزرگ دنیا مثل چین به اکران در خواهد آمد. طبق شایعات و تخمین‌ها فیلم "پایان بازی" در هفته اول می تواند ۳۰۰ میلیون دلار به صورت داخلی فروش کند و رکورد فروش افتتاحیه را که پیش از این با ۲۵۷ میلیون دلار در دست جنگ ابدیت بود، بشکند.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ در فروش جهانی نیز پیش بینی می شود "پایان بازی" با ۹۰۰ میلیون دلار که در بعضی پیش بینی‌ها به یک میلیارد هم می رسد، مشکلی برای رسیدن به رکورد جهانی نداشته باشد.

این فیلم در چین نیز ۹۰ میلیون دلار پیش فروش بلیت داشته است. از این جهت نیز رکورد بیشترین پیش فروش در چین را که تا کنون در دست گرفته است.

گفتنی است فیلم سینمایی "جنگ ابدیت" با ۲ میلیارد فروش تا کنون پرفروش‌ترین فیلم سینمایی مارول و چهارمین فیلم پرفروش جهان است. پیش بینی‌ها نشان می دهد که فیلم "پایان بازی" به راحتی می تواند به رکورد آن دست پیدا کند و حتی پرفروش‌ترین فیلم تاریخ شود.

 

باکس آفیس انتقام جویان انتقام جویان: پایان بازی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین