کد خبر: 34706 A

سریال رازآلود تلویزیون تمدید شد

سریال رازآلود تلویزیون تمدید شد

شبکه ان‌بی‌سی اعلام کرد سریال "مانیفست" برای فصل دوم تمدید شده است.

ایران آرت: پس از اینکه سریال مانیفست (Manifest) توانست در فصل اول خود به مقام‌های بزرگی دست پیدا کند و در رده‌ی پرامتیازترین سریال اسکریپت‌شده‌ی سال‌های ۲۰۱۸-۱۹ قرار بگیرد، شبکه‌ی NBC تصمیم به ادامه‌ی این سریال گرفت.

این سریال روایتی است از یک هواپیمای تجاری که به‌طور رازآلود و مبهمی غیب و بعد از پنج سال دوباره ظاهر می‌شود. درحالی‌که انگار برای خدمه و افرادی که داخل هواپیما بوده‌اند، هیچ زمانی سپری نشده است و حالا مسافرین وارد ماجراجویی جدیدی برای پیدا کردن جواب‌های سؤال‌هایشان می‌شوند تا بدانند که چرا هواپیمای آن‌ها سال‌ها قبل ناپدید شد. 

به گزارش زومجی، لیسا کتز و تریسی پاکوستا، از مسئولین بخش برنامه‌ریزی متن و اسکریپت‌های شبکه‌ی NBC، در بیانیه‌ای پیرامون فصل دوم می‌گویند: "تنها در فصل اول، سریال مانیفست موفق شد تا به سؤالات زیادی درباره‌ی راز پرواز شماره‌ی ۸۲۸ جواب دهد و به‌طور هوشمندانه‌ای هم سؤال‌های بیشتری ایجاد کند. به جف ریک خالق این سریال، تهیه‌کنندگان، بازیگرها و اعضای این مجموعه تبریک می‌گوییم که توانستند سریالی به‌شدت اعتیادآور با شخصیت‌های جالب و روابط پیچیده‌ خلق کنند. "

با اینکه این سریال در زمان پخش خود از طرف منتقدان امتیازات متناقض و مجموعاً متوسطی دریافت کرد، اما به نظر می‌رسد که بینندگان شیفته‌ی راز پرواز شماره‌ی ۸۲۸ و درام شخصیت‌هایش شدند.

پایلوت سریال مانیفست که در سپتامبر سال پیش پخش شد، توانست به پربیننده‌ترین قسمت در مقایسه با سایر سریال‌های پخش‌شده در پاییز تبدیل شود و هر هفته با انتشار قسمتی جدید، حدود ۱۲.۶۱ میلیون بازدید دریافت کند. این مقدار بازدید گرچه به‌معنی شست رکوردهای ثبت‌شده‌ی قبلی نیست، اما باعث می‌شود تا این سریال مجموعاً از نظر تعداد بازدید در رتبه‌ی دوم بعد از سریال FBI، ساخت شبکه‌ی CBS، قرار بگیرد. 

شرکت‌های Warner Bros TV،‌ Universal TV و Compari Entertainment وظیفه‌ی تولید این سریال را برعهده دارند و تهیه‌کنندان اجرایی این سریال شامل جف ریک، رابرت زمکیس، جک رپکی، جکی لوین و لن گلدشتاین می‌شوند. 

می‌توانید فصل اول سریال مانیفست را که شامل شانزده اپیزود می‌شود، هم‌اکنون ازطریق وب‌سایت شبکه‌ی NBC یا سرویس استریم آنلاین هولو (Hulu) تماشا کنید.

 

هالیوود شبکه ان بی سی سریال سریال پربیننده مانیفست
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین