کد خبر: 34693 A

نایت کینگ "بازی تاج و تخت" دستگیر شد/ عکس

نایت کینگ "بازی تاج و تخت" دستگیر شد/ عکس

شخصی در نروژ که خود را به شمایل نایت کینگ "بازی تاج و تخت" درآورده بود و دست به اعمال جنایتکارانه می‌زد دستگیر شد.

ایران آرت: هنوز معلوم نیست که آیا «جان اسنو» و «دنریس تارگرین» موفق می‌شوند در مقابل حمله‌ی «نایت کینگ» مقاومت کنند یا نه، اما اکنون می‌دانیم که دست کم یک گروه توان مقابله با رهبر مخوف «وایت واکر»ها را دارد: پلیس نروژ!

پلیس تروندهایم با ارسال متن و تصاویری که به سرعت نظر هواداران «بازی تاج‌وتخت» را جلب کرد در صفحه‌ی فیسبوک خود نوشت: «نگهبانان شب ما این مرد را توقیف کرده‌اند تا دیگر اعمال جنایت‌کارانه از او سر نزند.»

در این پست آمده است: «چندین فقره شکایت در مورد مردی از مناطق شمالی به پلیس ارائه شده که از دست داشت او در اقدامات جنایتکارانه حکایت می‌کند. این شکایات شامل بدرفتاری با حیوانات و وارد کردن خسارت مالی به منازل (از قبیل فروریختن دیوارها) و همچنین تهدید به ایجاد خرابکاری در مناطقی وسیع می‌شود.»

«مارکوس ری» سرپرست حوزه‌ی پنجم پلیس تروندهایم در مصاحبه با نیوزویک می‌گوید این اقدامات تنها برای خنداندن نیستند: «این‌گونه پست‌های مضحک کاربران شبکه‌های اجتماعی را مجذوب می‌کند و در مواقعی مفید واقع می‌شود که ما برای حل پرونده‌ها از مردم درخواست همکاری کنیم و یا به دنبال فرد مفقود شده‌ای باشیم.»

 

night-king-police

 

به گزارش سی نما، اگرچه سرنوشت «نایت کینگ» یا «شاه شب» در دنیای واقعی مشخص شد اما به قتل رسیدن، دستگیر شدن و یا به تاج و تخت رسیدنش در سریال هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. طبق نظرسنجی اخیر «بت‌ویکتور» این شخصیت با احتمال ۹ درصد به سلطنت می‌رسد. بهرحال در پنج اپیزود باقی مانده از فصل هشتم و پایانی سریال به این مسئله پی خواهیم برد. این احتمال وجود دارد که اپیزود بعدی سریال «نبرد وینترفل» را به تصویر بکشد و این ابهام زودتر از آنچه تصور می‌کردیم برطرف شود.

یکی دیگر از ابهامات ارتباط این شخصیت با «برن استارک» است که به اعتقاد برخی همان «نایت کینگ» می‌تواند باشد. اینکه چطور چنین چیزی ممکن است باید منتظر ماند و دید، اما پیش از این در وستروس شاهد رخدادهایی عجیب بوده‌ایم.

 

بازی تاج و تخت نایت کینگ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین