کد خبر: 34536 A

هیجان فصل پایانی "بازی تاج و تخت" در تهران/ ارزش انتظار را داشت

هیجان فصل پایانی "بازی تاج و تخت" در تهران/ ارزش انتظار را داشت

شروع پخش فصل پایانی سریال "بازی تاج و تخت" دوباره هیجان را به علاقه‌مندان این سریال بازگردانده است.

ایران آرت: پخش فصل هشتم و آخرین فصل از سریال پرطرفدار بازی تاج‌و‌تخت آغاز شد؛ پس از حدود دو سال، صبح روز گذشته اولین قسمت از شش قسمت پایانی پخش شد.

شبکه تلویزیونی اچ‌بی‌او این اثر حماسی‌تخیلی را برای پخش همزمان در آمریکا و بریتانیا عرضه کرد.

بریتانیایی‌های طرفدار این سریال مجبور شدند تا ساعت دو نیمه شب بیدار بمانند تا بتوانند بعد از حدود دو سال وقفه - از زمان پایان فصل هفتم در اوت ۲۰۱۷ - سریال محبوب خود را ببینند.

رازهایی برملا شد، و اعضای خانواده‌ها به هم رسیدند، در همین حال نبرد برای تصاحب تخت آهنین شدیدتر شده و لشکر "مردگان" به آرامی نزدیکتر می‌شوند.

game-of-thrones-winterfell-takeaways_fullsize_story1

هیجان طرفداران

آغاز پخش سریال "بازی تاج و تخت" از صبح دوشنبه دوباره به موضوع داغ شبکه های اجتماعی تبدیل شد و یکی از ترندهای روز توییتر بود.

بعضی از کاربران توییتر از اینکه باید یک هفته منتظر باشند تا قسمت بعدی را ببینند شکایت داشتند اما بعضی های دیگر هم گفتند که "ارزش انتظار را دارد."

پخش قسمت جدید سریال بازی تاج و تخت با واکنش کاربران فارسی زبان شبکه‌های اجتماعی هم همراه بود. این سریال با وجود محدودیت دسترسی، در ایران هم طرفداران زیادی دارد. کاربران از هشتگ "گات" استفاده کردند، حروف اختصاری "گیم او ترون".

حتی طرفداران سریال در کافه‌ای در تهران جمع شدند تا بخش جدید این مجموعه را دست جمعی ببینند.

photo_2019-04-15_23-16-13
 

تماشاگران قسمت اول فصل هشتم، در حالی‌که بیشتر آنها به شدت تحت تاثیر قرار گرفته بودند یا به رختخواب رفتند یا راهی سر کار خود شدند اما خبرنگاران زود دست به کار نوشتن نقدهای خود شدند:

لحظات نفس‌گیر

به گزارش بی‌بی‌سی، روزنامه گاردین در مطلبی با عنوان "اکنون پایان است" می‌نویسد: "فصل نهایی شروعی هیجان انگیز داشت، دیدارها و به هم رسیدن‌هایی که سال‌های انتظارش را داشتیم، یک فهرست تکان دهنده برای کشتن و حتی صحنه هایی از سکس که یادآور فصل‌های اول سریال بود."

کشف اینکه منظور چیست را به خودتان می‌سپاریم.

روزنامه تلگراف، به طور خلاصه نوشت: "وینترفال، دیدار دوباره و نگاهی اجمالی به قتل‌عامی که در پیش خواهد بود."

به نوشته روزنامه سان، این سریال که پخش آن از سال ۲۰۱۱ آغاز شده، "ترکیبی بوده است از طنز تلخ و لحظات نفس‌گیر که بخش آغازین آن "انتظارات مخاطبان را برآورده کرد."

در همین حال هفته نامه ورایتی آمریکا نوشت که نویسندگان سریال بازی تاج و تخت در این فصل دست به کار تازه‌ای زده‌اند: "پایشان را روی گاز گذاشته اند و در این بخش به تحولات سرعت داده اند و با شتاب داستان را پیش می‌برند."

01f2b0dbc1a17144937cf32abee5595891fb58e

یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های دهه اخیر

انتظار می‌رود که یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های دهه اخیر را شاهد باشیم.

به گزارش شرکت اچ‌بی‌او، تهیه کننده این سریال، ماه گذشته در فقط ۲۴ ساعت، ۸۱ میلیون نفر ویدئوی تبلیغاتی (تریلر) فصل هشتم را در اینترنت (از جمله توییتر، یوتیوب و فیسبوک) تماشا کردند.

فصل پایانی فقط شش قسمت است اما اپیزود‌ها کوتاه نیستند. دو قسمت اول فصل هشتم ۵۴ و ۵۸ دقیقه هستند و قسمت سوم یک ساعت است و قسمت چهارم ۷۸ دقیقه است. دو اپیزود نهایی که روز ۱۹ ماه مه پخش خواهند شد، ۸۰ دقیقه هستند.

بازی تاج و تخت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین