کد خبر: 34271 A

استعدادیابی به سبک رامبد جوان و شهاب حسینی

استعدادیابی به سبک رامبد جوان و شهاب حسینی

رامبد جوان مربی کارگردانی آکادمی شگفت‌انگیزان شد. برنامه‌ای که شهاب حسینی هم در آن حضور دارد.

ایران آرت: شهاب حسینی سفیر آکادمی شگفت‌انگیزان است و رامبد جوان هم به‌ عنوان یکی از مربیان این آکادمی در رشته سینما، کارگردانی آموزش می‌دهد. بیش از ۲۰ هنرمند و ورزشکار شناخته‌شده دیگر در ۱۰ شاخه هنری و ورزشی در این آکادمی حضور خواهند داشت.

شرکت‌کنندگان مستعد باید استعداد و مهارتی که به آن علاقه‌مند هستند را انتخاب کنند، بعد از ثبت‌نام در آکادمی شگفت‌انگیزان در مرحله اول طبق خواسته مربی ویدیو یا عکسی در رشته موردنظر ارسال می‌کنند که با تأیید مربی، منتخبان، اولین بسته‌های آموزشی رشته موردنظر را دریافت می‌کنند. در صورتی‌ که بعد از آموزش‌های اولیه شرکت‌کننده امتیاز کافی را برای شرکت در مرحله بعدی به دست بیاورد، بسته آموزشی دوم را دریافت می‌کند. درنهایت، به بهترین نفرات هر رشته جوایز متفاوتی اهدا می‌شود که زمینه‌ساز حضور آنان در عرصه حرفه‌ای رشته موردنظرشان است. جوایز آکادمی شگفت‌انگیزان به‌زودی اعلام خواهند شد.

5170555

خبرآنلاین نوشت، آکادمی شگفت‌انگیزان با تأکید بر ایجاد امید برای پرورش استعدادها در هرکجای ایران فعالیت خود را آغاز کرده است و با حضور مربیان برجسته و شناخته‌شده فرصت پرورش استعداد را در اختیار علاقه‌مندان می‌گذارد.

شگفت نگار یکی از بخش‌های جانبی این آکادمی است که علاوه بر تدریس رشته مجری‌گری و گزارشگری به علاقه‌مندان قصد دارد از هر شهر و روستا همکارانی انتخاب کند تا ضمن ایجاد فضایی برای تجربه واقعی شرکت‌کنندگان، به‌عنوان بازوی رسانه‌ای آکادمی شگفت انگیزان فعالیت کنند.

 

شهاب حسینی رامبد جوان شگفت انگیزان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین