کد خبر: 34256 A

یادبود درگذشت شخصیت‌های یک فیلم سینمایی!

یادبود درگذشت شخصیت‌های یک فیلم سینمایی!

یاد قهرمانانی که در "انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت" توسط "تانوس" از بین رفتند به شکلی طنزآلود گرامی داشته شد.

ایران آرت: کمتر از سه هفته تا اکران فیلم "انتقام‌جویان: آخر بازی" (Avengers: Endgame) در "دنیای سینمایی مارول"‌ باقی مانده و هر چه به تاریخ اکران نزدیک‌تر می‌شویم، عوامل و بازیگران فیلم مصاحبه‌های بیشتری انجام می‌دهند و هیجان هواداران را بالاتر می‌برند. به گزارش ۳۰نما، شنبه شب گذشته کنفرانس مطبوعاتی فیلم در لس آنجلس با اجرای "جان فاورو" کارگردان "مرد آهنی" برگزار شد و یاد قهرمانانی که در "انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت" توسط "تانوس" از بین رفتند به شکلی طنزآلود گرامی داشته شد.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، روی صحنه چندین صندلی خالی به یاد شخصیت‌هایی که از حمله‌ی "تانوس" در امان نماندند قرار داده شده بود. پس از آنکه روی صحنه جایگاه‌های خالی به چشم خورد، فاورو ضمن خوش آمدگویی به عوامل "آخر بازی" گفت: "به نظر می‌رسد که در دوران پسا-جنگ بی‌نهایت "دنیای سینمایی مارول" شرایط کمی متفاوت باشد. در عصر پسا-بشکن، چند صندلی خالی وجود دارد."

در پنل فیلم "کارن گیلان" (نبولا)، "پل راد" (اسکات لنگ/مرد مورچه‌ای) که به تازگی ۵۰ ساله شده، "اسکارلت جوهانسون" (ناتاشا رومانوف/بیوه‌ی سیاه)، "رابرت داونی جونیور" (مرد آهنی/تونی استارک)، "دان چیدل" (جیمز رودز/ماشین جنگی)، "کریس همسورث" (ثور)، "دانای گوریرا" (اوکویه)، "جرمی رنر" (کلیت بارتون/هاک‌آی/رونین)، "کریس اوانز" (کاپیتان آمریکا/استیو راجرز)، "بری لارسن" (کارول دنورز/کاپیتان مارول)، "مارک رافلو" (هالک/بروس بنر)، کارگردانان فیلم آنتونی و جو روسو و "کوین فایگی" مدیر استودیوی مارول حضور داشتند.

"کریس اوانز" در این کنفرانس وعده داد که داستان شخصیت "کاپیتان آمریکا" پس از بلاک‌باستر "آخر بازی" به سرانجام خواهد رسید. اوانز پس از اینکه گفت: "می‌توانیم بگوییم آرک او در این فیلم کامل می‌شود…" برای گرفتن تأیید نگاهی به کارگردان فیلم انداخت. "جان فاورو" سپس پیشنهاد می‌کند برای جلوگیری از اسپویلرها در مورد فیلم "اسکات پیلگریم در مقابل دنیا" اثری به کارگردانی "ادگار رایت" که اوانز و "بری لارسن" در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند صحبت کنند.

براساس اظهارات اوانز به نظر می‌رسد که پایان راه "استیو راجرز" دست کم به عنوان یکی از شخصیت‌های اصلی "دنیای سینمایی مارول" قطعی باشد. حتی در صورتی که این کاراکتر پس از "آخر بازی" زنده بماند، این احتمال وجود دارد که در فیلم‌های ابرقهرمانی بعدی مارول در فاز چهارم نقش‌های کوتاهی برعهده داشته باشد.

"آنتونی روسو" و "جو روسو" ضمناً تأیید کردند که "آخر بازی" آخرین فیلمی است که "استن لی" در آن حضور کوتاهی خواهد داشت.

"انتقام جویان: آخر بازی" در تاریخ ۲۶ آپریل (۶ اردیبهشت ماه) در آمریکا روی پرده می‌رود.

 

هالیوود انتقام جویان انتقام جویان: جنگ ابدیت انتقام جویان: پایان بازی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین