کد خبر: 34218 A

هدیه تهرانی، مهدی رحمانی و آپاندیس در جشنواره اسپانیا

هدیه تهرانی، مهدی رحمانی و آپاندیس در جشنواره اسپانیا

یک داور و سه فیلم ایرانی در هجدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم "Imagineindia" حضور خواهند داشت.

ایران آرت: هجدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم "Imagineindia" فهرست هیأت داوران بخش مسابقه خود را در حالی اعلام کرد که نام مهدی رحمانی، فیلمساز ایرانی نیز در کنار داورانی از کشورهای اسپانیا، لهستان، ایران، روسیه، هند و قزاقستان دیده می‌شود.

مهدی رحمانی فیلم‌های سینمایی "دیگری"، "پنهان" و "برف" را در کارنامه خود دارد که موفق به حضور در جشنواره‌های متعدد داخلی و خارجی و کسب جوایزی شده‌اند. "کارت پرواز" آخرین ساخته او هنوز در ایران اکران نشده است.

به گزارش ایسنا، جشنواره بین‌المللی فیلم "Imagineindia" هر ساله در شهر مادرید کشور اسپانیا برگزار می‌شود و میزبان فیلم‌هایی از سراسر جهان در بخش‌های مسابقه فیلم‌های بلند، مستند، کوتاه و نگاه به گذشته است.

امسال فیلم‌های سینمایی "روزهای نارنجی" ساخته آرش لاهوتی و "آپاندیس" ساخته حسین نمازی به نمایندگی از سینمای ایران در بخش مسابقه فیلم‌های بلند این جشنواره حضور دارند و فیلم "مانیکور" ساخته آرمان فیاض نیز در بخش فیلم‌های کوتاه این جشنواره نمایش خواهد داشت.

هجدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم "Imagineindia" از تاریخ ١٧ تا ٣١ ماه می (٢٧ اردیبهشت تا ١٠ خرداد) در کشور اسپانیا برگزار خواهد شد.

هدیه تهرانی روزهای نارنجی آپاندیس مهدی رحمانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین