کد خبر: 34211 A

وقتی شبکه 3 با غلطک از روی ماهواره رد شد!

وقتی شبکه 3 با غلطک از روی ماهواره رد شد!

مهران مهام، تهیه‌کننده سریال‌های تلویزیونی مدعی است که شبکه سه امسال با غلطک از روی ماهواره رد شده است.

ایران آرت: نشست‌ خبری عوامل سریال "زوج یا فرد" با حضور مهران مهام تهیه کننده،‌ علیرضا نجف‌زاده کارگردان، امیرعباس پیام و مهدی روشن‌روان نویسندگان، مرجان گلچین، هدایت هاشمی، ناهید مسلمی، مهران رجبی، سپند امیر سلیمانی و برخی دیگر از عوامل در سالن اداره کل روابط عمومی سازمان صداوسیما برگزار شد.

مهران مهام در این نشست گفت: انرژی که مخاطبان بعد از هر کاری به گروه سازنده می‌دهند به‌نوعی دستمزد واقعی ماست که خدارا شکر این اتفاق با رضایت مخاطبان از مجموعه زوج یا فرد انگار برای ما ایجاد شده است. در حال حاضر بالای 90 درصد مخاطبان تقاضای ساخت سری دوم مجموعه را داشتند که به نوعی این موضوع برای ما بزرگترین دستمزد ممکن است.

وی افزود: البته هنوز نمی‌توان درباره ساخت سری دوم این سریال تصمیم گرفت و ما هم قول ساخت سری دوم را نمی‌دهیم اما اگر قصه خوبی برای این مجموعه پیدا شود سری دوم آن را هم خواهیم ساخت.

به گزارش ایلنا، این تهیه‌کننده درباره سکانسی از سریال که به موضوع "آقازادگی" می‌پرداخت که در شبکه‌های مجازی واکنش‌های بسیاری داشت، عنوان کرد: پخش این سکانس به‌صورت گسترده در فضای مجازی نشان می‌دهد که سانسوری در این قسمت وجود نداشته و ما نیز سعی کردیم معنی حقیقی آقازادگی در سریال گفته شود. همان‌طور که در سریال گفتیم آقازاده کسی است که لقمه حلال می‌خورد. آقازاده پسر کارگری است که پدرش به سختی کار می‌کند تا لقمه حلال را سر سفره خانواده ببرد.

امیرعباس پیام نویسنده این مجموعه در ادامه بیان کرد: به‌طور کلی وظیفه اصلی ما غصه‌گویی است. با توجه به شرایط جامعه جا دارد درباره برخی مسایل اجتماعی صحبت شود. به شخصه از روز اولی که واژه "ژن خوب" و "آقازاده" به گوش‌ام خورد کهیر زدم و خواستم به‌نوعی به آن بپردازم و به این ترتیب آن سکانس در سریال نوشته شد.

وی افزود: ما خواستیم یادآوری کنیم آقازادگی معنای دیگری دارد. هر چقدر واژه معنای درست خود را پیدا کند ما می‌توانیم خیلی مهربان‌تر در جامعه زندگی کنیم.

هدایت هاشمی بازیگر این مجموعه نیز درباره نقش که در این سریال ایفا می‌کرد، گفت: ایفای نقش سیاسی دشواری‌های خاص خود را دارد چراکه شما به‌عنوان بازیگر با ممیزی‌های شخصی اصلی خودتان و از سویی سفارش‌دهنده طرف هستید و از این رو باید روی لبه تیغ راه بروید. من در این مجموعه به لحاظ تکنیکی سعی کردم نقش را به‌صورتی ایفا کنم که آن نقشی که در سریال چک برگشتی داشتم متفاوت باشد. کنار این موضوع هم‌بازی‌ شدن با تعدادی از بازیگران که تا به حال با آنها کار نکرده بودم برایم جذاب بود و از این تجربه راضی هستم.

در بخش دیگری از این نشست مهران مهام در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به حواشی اخیر شبکه 3 مدیر این شبکه دخالتی در سریال داشته یا خیر، گفت: اصلا به این‌صورت نبوده و قبل از اینکه امروز آقای علی‌عسکری از اقدامات شجاعانه مدیر شبکه سه بگوید ما قبل از آن با روزنامه جام‌جم صحبت کرده بودم. شبکه 3 امسال با غلطک از روی ماهواره رد شد. نباید بی‌انصاف باشیم. باید خوب آن را بگوییم و بد را هم بگوییم. در همین تعریف آقازادگی که در سریال حواشی را ایجاد کرد محصول همکاری مدیر شبکه سه بود که با حمایت خود سبب نشان دادن این سکانس شد.

وی افزود: شبکه سه غریب واقع می‌شود. ما امسال بدترین ساعت پخش را داشتیم ولی با این وجود سریال گرفت و مخاطبان خاص خود را داشت.

مهران مهام در ادامه صحبت‌های خود درباره انتخاب یوسف تیموری و مهران غفوریان در این مجموعه توضیح داد: باید بگویم شرط گروه برای ساخت این سریال حضور مهران غفوری با یوسف تیموری بوده که در صورت نبود این دو سریال ساخته نمی‌شد. باید بگویم تهیه‌کننده پول مفتی ندارد که به کسی بدهد. این بازیگران مورد استقبال مردم هستند. از شما می‌پرسم کدام شبکه از مهران غفوریان در برنامه سال تحویل دعوت نکرده بود؟این نشان می‌دهد مردم آنها را دوست دارند.

وی افزود: مرجانه گلچین، مهران غفوریان، ناهید مسلمی، یوسف تیموری به‌ترتیب از بازیگران محبوبی هستند که آرای مردمی در این سریال روی آنها بوده که نشان از اهمیت آنها برای تلویزیون دارد. اتفاقا باید بگویم مهران غفوریان و یوسف تیموری بازیگرانی هستند که مطمئن باشید من پول مفتی نداریم به آنها بدهم.

ماهواره مهران مهام شبکه 3 زوج و فرد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین