کد خبر: 34165 A

رابرت دنیرو و آل پاچینو جوان می‌شوند

رابرت دنیرو و آل پاچینو جوان می‌شوند

رابرت دنیرو می‌گوید گروه جلوه‌های ویژه فیلم "مرد ایرلندی" سعی می‌کند او و برخی دیگر از بازیگران فیلم را چند دهه جوان کند.

ایران آرت: چنین احساس می‌شود که سینمادوستان دهه‌هاست در انتظار جدیدترین فیلم مارتین اسکورسیزی یعنی "مرد ایرلندی" به‌سر می‌برند.

این محصول تازه نتفلیکس از پاییز ۲۰۱۷ در دست تولید قرار گرفت و حالا همه می‌دانند که جلوه‌های ویژه فیلم به‌شدت سرعت تولید را پایین آورده و حسابی هزینه‌بر و طولانی شده است. اما رابرت دنیرو که یکی از ستارگان فیلم است در گفت‌وگوی تازه‌ای با "ایندی‌وایر" در این خصوص توضیح داده است که چرا جلوه‌های ویژه مربوط به جوان‌سازی این قدر زمان‌بر شد و چرا درباره آینده این فناوری هیجان‌زده است.

به گزارش هنروتجربه، دنیرو درباره کار گروه جلوه‌های ویژه که سعی می‌کنند او و برخی از دیگر بازیگران فیلم را چنددهه‌ای جوان کنند، می‌گوید: "آن‌ها واقعاً تلاش می‌کنند بهترین کار ممکن را انجام بدهند و بهترین نمونه‌ای را به نمایش بگذارند که تا امروز دیده‌ایم؛ آن‌چه من شاهدش بودم واقعاً خوب است… و البته پیش از این هم تجربه‌اش را دارم و وقتی در کمدی ورزشی "مسابقه کینه" (۲۰۱۳) با آن روبه‌رو شدم و نتیجه کار را دیدم به این خوبی نبود و متخصصان محدودیت‌های زیادی داشتند."

دنیرو می‌گوید:​ در واقع در این فیلم مارتی (مارتین اسکورسیزی) حواسش به همه چیز بود و در جریان بازی گرفتن هم نمی‌گذاشت این فناوری باعث حواس‌پرتی یا بروز مشکلی شود."

به هر حال، دنیرو در پایان صحبت‌هایش از آینده این فناوری گفته است و این‌که می‌تواند فرصت‌های تازه‌ای را به همراه بیاورد: "طبیعتاً اگر باعث شود من سی سال دیگر هم بازی کنم، اتفاق خوب و خوشایندی است."

 

آل پاچینو رابرت دنیرو نتفلیکس ایرلندی مرد ایرلندی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین