کد خبر: 34146 A

از شخصیت جدید ادریس البا تا مرگ بری مالکین

از شخصیت جدید ادریس البا تا مرگ بری مالکین

شخصیت محبوب "DeadShot؛ ددشات" توسط کارگردان از فیلم سینمایی "جوخه انتحار" کنار گذاشته شد.

ایران آرت: پیش از این گفته شده بود که ادریس آلبا برای ایفای نقش شخصیت "ددشات" در فیلم سینمایی جوخه انتحار ایفای نقش خواهد کرد. اما به تازگی اعلام شد که این فیلم بدون این کاراکتر که یکی از مهمترین شخصیت‌های فیلم جوخه انتحار محسوب می شود، به کار خود ادامه خواهد داد.

بر اساس گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در اخبار گفته شد بعد از انصراف ویل اسمیت برای ایفای‌ این نقش، ادریس آلبا برای جایگزینی وی انتخاب شده است. اما جیمز گان اعلام کرد که از کاراکتر "ددشات" استفاده نخواهد کرد و ادریس با شخصیتی جدید در این فیلم سینمایی حضور پیدا می کند. کمپانی برادران وارنر هنوز واکنشی نسبت به تصمیم این کارگردان نشان نداده است.

هنوز مشخص نیست جیمز گان برای آلبا چه نقشی را در نظر گرفته است؛ اما پس از هفته‌ها بحث کردن، همه متقاعد شدند که این تصمیم کاملاً درست است.

عوامل این فیلم معتقدند با این تصمیم به زحمات اسمیت برای اینکه این نقش را به خوبی ایفا کرد و به آن زندگی بخشید، احترام گذاشته اند؛ چرا که این شانس را برای اسمیت فراهم می سازد تا دوباره در سری آینده این فیلم سینمایی در قامت شخصیت ددشات حضور پیدا کند.

جیم گان فیلمبرداری این فیلم را از پاییز آغاز می کند و گفته می شود، در تاریخ ۶ اوت ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰) اکران خواهد شد. نسخه اصلی این فیلم با بازی ویل اسمیت، جرد لتو و رابی که در سال ۲۰۱۶ اکران شد، در گیشه‌های فروش موفق ظاهر شد و توانست ۷۴۶ میلیون دلار فروش داشته باشد.

626279_296

در خبر دیگری اعلام شد که بَری مالکین تدوینگر فیلم‌های سینمایی فرانسیس فورد کاپولا از جمله "پدر خوانده " و نامزد دو دوره اسکار در سن ۸۰ سالگی در گذشت.

بری مالکین تدوینگر آمریکایی که به دلیل همکاری با کارگردان مشهور سه گانه "پدرخوانده" در یازده فیلم سینمایی و دو نامزدی اسکار برای قسمت دوم فیلم سینمایی "پدر خوانده" و فیلم" انجمن پنبه" به کارگردانی کاپولا شناخته میشود؛ بعد از مدت‌ها خانه نشین شدن در ۸۰ سالگی در گذشت.

او همچنین در چندین فیلم با کارگردانی اندرو برگمن، به نام‌های "تازه کار" با بازی مارلون براندو، "ماه عسل در وگاس" و "ممکن است برای شما هم اتفاق بیافتد" همکاری کرده است.

 

پدرخوانده ادریس آلبا هالیوود در وین جوخه انتحار ددشات بری مالکین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین