کد خبر: 34099 A

اولین تصاویر از ترمیناتور ۶ با حضور آرنولد

اولین تصاویر از ترمیناتور ۶ با حضور آرنولد

"ترمیناتور: سرنوشت شوم" ۱ نوامبر امسال در آمریکا روی پرده می‌رود.

ایران آرت: پارامونت پنجشنبه شب تصاویر جدید از قسمت ششم "ترمیناتور" که "ترمیناتور: سرنوشت شوم" (Terminator: Dark Fate) نام گرفته منتشر کرد. این فیلم از این جهت حائذ اهمیت است که "آرنولد شوارتزنگر"، "لیندا همیلتون" و "جیمز کامرون" را برای اولین بار پس از فیلم "ترمیناتور ۲: روز داوری" گرد هم آورده است. کامرون به عنوان تهیه‌کننده در این پروژه همکاری می‌کند و ایده‌ی اولیه‌ی داستان را مطرح کرده و صندلی کارگردانی را به "تیم میلر" کارگردان "ددپول" سپرده است. این فیلم به گفته‌ی کامرون داستان دنباله‌ی سال ۱۹۹۱ را پی می‌گیرد و حوادث فیلم‌های بعدی چندگانه را نادیده می‌انگارد.

30نما نوشت؛ داستان "سرنوشت شوم" تا این لحظه محرمانه باقی مانده، اما براساس تصاویر جدید می‌توان حدس زد که T-800 شوراتزنگر به بازنشستگی نزدیک می‌شود و "سارا کانر" با بازی همیلتون مثل همیشه‌ آماده‌ی نبرد است. همین خصوصیت در چهره‌ی "گریس" با بازی "مکنزی دیویس" دیده می‌شود که می‌تواند او را به شخصیت محبوب چندگانه تبدیل کند. تصاویر دیگر بازیگران فیلم از جمله "گابریل لونا" که گفته می‌شود ترمیناتور جدید خواهد بود، "ناتالیا ر‌یِس"، و "دیه‌گو بونتا" را در ادامه مشاهده می‌کنید.

شوارتزنگر و همیلتون پنجشنبه شب به سینماکان لاس وگاس رفتند تا از تیزر فیلم رونمایی کنند. حضور این دو بر روی صحنه با استقبال گرم مخاطبین همراه شد. شوارتزنگر به شوخی در این باره گفت: "بابت این تشویق از شما متشکرم! من به اینجا نیامده‌ام تا فیلم جدید را معرفی کنم، آمده‌ام تا برای رقابت سیاسی بعدی‌ام پول جمع کنم."

شوارتزنگر در ادامه گفت بیش از همه از همکاری مجدد با هملیتون و کامرون هیجانزده است و این "ترمیناتور" سال ۱۹۸۴ بود که زندگی او را تغییر داد. فرماندار سابق کالیفرنیا سپس به شوخی گفت بدون "ترمیناتور" هرگز در عرصه‌ی فعالیت‌های سیاسی موفق نمی‌شد.

terminator-dark-fate-1

در ویدیویی جدیدی که از فیلم پخش شد و در حال حاضر به صورت آنلاین منتشر نشده، دیویس به صورت عریان در مکزیکو سیتی از راه می‌رسد و گروهی از مأمورین پلیس را از سر راه کنار می‌زند. در ادامه دیده شد که شخصیت‌های دیویس و ریس در فیلم با ترمیناتوری T-1000 گونه رویارو می‌شوند که به گفته‌ی میلر کارگردان فیم می‌تواند به دو فرد تبدیل شود. در همین حین "سارا کانر" با یک خودرو پدیدار می‌شود و دو ترمیناتور را با مسلسل و بازوکا به گلوله می‌بندد. همچنانکه او از شخصیت‌های دیویس و ریس دور می‌شود خطاب به آنان می‌گوید که باز خواهد گشت.

همیلتون نیز در این مراسم از تأثیر فیلم‌های "ترمیناتور" بر زندگی و حرفه‌اش می‌گوید: "نزدیک به ۳۰ سال از آخرین مرتبه‌ای که در نقش "سارا کانر" ظاهر شدم می‌گذرد، شخصیتی که در زندگی مرا تغییراتی اساسی به وجود آورد. تنها فیلمنامه، داستان و کارگردانی اینچنین می‌توانست مرا به این دنیا بازگرداند…"

"تیم میلر" کارگردان هنگام معرفی ویدیو احساساتی شده و می‌گوید: "اگر بگویم همکاری در این فیلم را به سبب عشقی که به آن داشتم پذیرفتم، به هیچ وجه سخنی به گزاف نگفته‌ام. تردیدی ندارم که همه‌ی شما می‌دانید کارگردانی این چندگانه و روایت فصل بعدی آن چه مسؤلیت سنگینی است."

"ترمیناتور: سرنوشت شوم" ۱ نوامبر امسال در آمریکا روی پرده می‌رود.

 

terminator-dark-fate-3

 

terminator-dark-fate-2

 

terminator-dark-fate-4

آرنولد شوارتزینگر آرنولد ترمیناتور 6
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین