کد خبر: 34052 A

"انتقام‌جویان 4" نیامده رکورد زد

"انتقام‌جویان 4" نیامده رکورد زد

"انتقام‌جویان: آخر بازی" رکورد پیش‌فروش بلیت "جنگ ستارگان" و چند رکورد دیگر را شکست.

ایران آرت: بلیت‌های فیلم "انتقام‌جویان: آخر بازی" (Avengers: Endgame) از روز سه شنبه به فروش گذاشته شدند و "اتم تیکتس" گزارش داد که این فیلم مارول در یک ساعت اول رکوردشکنی کرده است. تا این لحظه فیلم "آخر بازی" در پلتفورم "اتم" رکوردی سه برابر بهتر از "انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت" در یک ساعت نخست به جای گذاشته است.

علاوه بر این "فندنگو" نیز گزارش می‌دهد که دنباله‌ی فیلم برادران روسو پس از گذشت شش ساعت، با عبور از رکورد "جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد"، بهترین رکورد پیش‌فروش بلیت در ایالات متحده در این پلتفورم را به ثبت رسانده است. فروش بلیت‌های "آخر بازی" از بعد از ظهر روز سه شنبه در "فندنگو" آغاز شد.

فهرست پنج فیلم رکورددار پیش‌فروش بلیت در "فندنگو" به شرح زیر است:

۱. انتقام‌جویان: آخر بازی (۲۰۱۹)

۲. جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد (۲۰۱۵)

۳. جنگ ستارگان: آخرین جدای (۲۰۱۷)

۴. روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (۲۰۱۶)

۵. انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت (۲۰۱۸)

بر اساس گزارش سی نما، "اتم"‌ نیز اعلام کرده است که "آخر بازی" پس از گذشت ۱۲ ساعت رکوردی تا ۴ برابر بهتر از "آکوامن"‌ استودیوی برادران وارنر ثبت کرده است. وب‌سایت‌های دیگری از جمله "ریگال" نیز گزارش دادهاند که بلیت "آخر بازی" سریع‌تر از تمامی فیلم‌های دیگر مارول به فروش رفته است. این فیلم ظرف هشت ساعت موفق شد از رکورد فروش هفته‌‌ی اول "جنگ بی‌نهایت"‌ گذر کند.

اما همه چیز طبق برنامه پیش نرفت و هواداران فیلم در سراسر دنیا به هنگام تهیه‌ی بلیت با مشکلاتی مواجه شدند. آن‌ها به خصوص با اپلیکیشن و وب‌سایت‌های "فندنگو" و AMC دچار مشکل شدند و پس از انتخاب صندلی و انتظار کشیدن‌های طولانی از اپلیکیشن به صورت ناخواسته خارج شدند.

این درحالی است که بلیت‌های "آخر بازی" در وب‌سایت eBay تا ده برابر قیمت واقعی به فروش گذاشته شده و برخی با سوءاستفاده از این شرایط قصد دارند سودی هنگفت به جیب بزنند. بسیاری از بلیت‌ها در این وب‌سایت بین ۵۰ تا ۱۰۰ دلار قیمت‌گذاری شده‌اند اما کاربرانی نیز وجود دارند که برای هر بلیت ۵۰۰ دلار طلب کرده‌اند.

دیزنی همزمان با آغاز پیش‌فروش بلیت "آخر بازی" تریلر جدید فیلم را به همراه چند پوستر جدید منتشر کرد. اگرچه هواداران تا به امروز در مورد تریلرهای فیلم واکنش‌های مختلفی نشان داده‌اند اما این تصاویر به پانزده یا بیست دقیقه‌ی ابتدایی فیلم مربوط می‌شود. در این فیلم اعضای باقیمانده‌ی "انتقام‌جویان" باید دوباره با "تانوس" با بازی "جاش برولین" نبرد کنند.

با وجود اینکه پوسترهای جدید فیلم شامل شخصیت‌های نجات یافته و از بین رفته‌ی "دنیای سینمایی مارول" می‌شدند اما بعضی از هواداران به سرعت متوجه‌ شدند که باز هم تصویر یکی از شخصیت‌ها که "زنبورک" با بازی "ایوانجلین لیلی" است روی پوسترها وجود ندارد. مارول برای شخصیت "هوپ ون دایک" پوستری اختصاصی عرضه کرده بود اما این بار تصویر او به چشم نمی‌خورد.

"انتقام‌جویان:‌ آخر بازی" در تاریخ ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ در آمریکا اکران می‌شود و فیلم بعدی "دنیای سینمای مارول" پس از این فیلم، "مرد عنکبوتی: دور از خانه" در تاریخ ۵ جولای خواهد بود.

 

انتقام جویان انتقام جویان 4 انتقام جویان: آخر بازی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین