کد خبر: 34022 A

چالش امسال سلنا گومز با زامبی‌ها

چالش امسال سلنا گومز با زامبی‌ها

سلینا گومز، تیلدا سوئینتون، استیو بوشمی، بیل ماری، آدام درایور و کلوئی سوینی در تازه‌ترین فیلم جارموش در ژانر زامبی نقش‌آفرینی کرده‌اند

ایران آرت: "جیم جارموش" پس از تولید فیلم شخصی "پترسون" (Paterson) با درایور و "گلشیفته فراهانی"، با فیلم "مُرده نمی‌میرد" (The Dead Don’t Die) به سراغ ژانر زامبی رفت. این فیلمساز مستقل در آخرین اثر سینمایی خود بار دیگر اثری شبیه به "تنها عاشقان زنده مانده‌اند" (Only Lovers Left Alive) تولید کرده اما این بار به جای خون آشام، زامبی‌ها را به روایت فیلمش اضافه کرده است. جارموش در این اثر مجدداً با "آدام درایور"، "تیلدا سوئینتون" و "بیل ماری" همکاری می‌کند.

به گزارش سی نما، در فیلم "مرده نمی‌میرد" درایور و ماری در نقش دو مأمور پلیس محلی بازی می‌کنند که با هجوم زامبی‌ها به شهر باید با آن‌ها مقابله کنند. جارموش این فیلم را در نیویورک فیلمبرداری کرده و ماری پیش‌تر در مورد آن گفته بود: "جارموش فیلمنامه‌ای در ژانر زامبی نوشته که به شدت طنزآمیز است." بیش از این اطلاعات دیگری از داستان فیلم در دست نیست. جارموش برای این فیلم با بازیگران درخشانی مانند درایور، سوئینتون، ماری،‌ "سلینا گومز"، "رزی پرز"، "کلوئی سوینی"، "دنی گلاور"، "آستین باتلر"، "کیلب لندری جونز"، "تام ویتس"، "آرزی‌ای"، "ایگی پاپ" و "کارول کین" همکاری کرده است.

دو فیلم اخیر جارموش شامل "پترسون" و مستند "ایگی پاپ" (Gimme Danger) در سال ۲۰۱۶ و در جشنواره‌ی فیلم کن به نمایش درآمدند، بنابراین و با توجه به اینکه استودیوی فکوس قصد دارد فیلم را در تابستان آینده اکران کند، انتظار می‌رود جارموش با "مرده نمی‌میرد" به این جشنواره‌ی معتبر بازگردد. استودیو معمولاً فیلم‌های تابستانی کارگردانان مؤلف را به کن می‌برد، همانگونه که این اتفاق برای "فریب‌خورده" (The Beguiled) به کارگردانی "سوفیا کاپولا" در سال ۲۰۱۷ و "بلکککلنزمن" (BlacKkKlansman) به کارگردانی "اسپایک لی" در سال گذشته روی داد.

"مرده نمی‌میرد" سال سینمایی شلوغ درایور را کلید می‌زند. او برای آخرین بار باید دسامبر آینده در بلاک‌باستر "جنگ ستارگان: اپیزود نهم" به کارگردانی "جی.جی ایبرامز" نقش‌آفرینی کند. فیلم جدید جارموش برای "سلینا گومز" هم حائذ اهمیت است زیرا دومین فیلم مهم کارنامه‌اش پس از "تعطیلات بهاره" ساخته‌ی "هارمونی کورین" اکران می‌شود.

استودیوی فکوس فیوچرز "مرده نمی‌میرد" را در تاریخ ۱۴ جون (جمعه، ۲۴ خرداد ۱۳۹۸) اکران می‌کند.

 

هالیوود سلنا گومز جیم جارموش زامبی مرده نمی میرد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین