کد خبر: 33974 A

قسمت جدید "انتقام‌جویان‌" رکورد می‌زند

قسمت جدید "انتقام‌جویان‌" رکورد می‌زند

انتظار می‌رود فیلم "انتقام‌جویان:آخر بازی" رکورد فروش هفته اول اکران در سینمای جهان را بشکند.

ایران آرت: فیلم «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) بدون شک پرفروش‌ترین فیلم امسال خواهد اما تنها ابهامی که باقی می‌ماند این است که آیا فروش این فیلم ابرقهرمانی از رکورد قسمت قبلی یعنی «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت»‌ (Avengers: Infinity War) در سال گذشته عبور می‌کند یا نه؟ با توجه به پتانسیل کشور چین، این امر محتمل به نظر می‌رسد. براساس رکوردی که «جنگ بی‌نهایت» در سال گذشته به جا گذاشت، پیش‌بینی می‌شود «آخر بازی» در اولین هفته‌ی اکران در بازارهای مختلف جهانی به فروش ۸۰۰ میلیون دلاری برسد.

به گزارش سی نما، «انتقام‌جویان: آخر بازی» چنانکه پیش‌تر اعلام شده بود، در چین دو روز زودتر از ایالات متحده و در تاریخ ۲۴ آپریل اکران می‌شود. با در نظر داشتن محبوبیت فوق‌العاده‌ی آثار سینمایی مارول در کشور چین، انتظار می‌رو «آخر بازی» در اولین هفته‌ی اکران رکورد جهانی فروش افتتاحیه را که به «جنگ بی‌نهایت» اختصاص دارد بشکند.

سال گذشته‌ «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» در اولین هفته‌ی اکرانش در چین ۱۹۹.۳ میلیون دلار فروخت، در حالی که دو هفته پس از نمایش در آمریکای شمالی و دیگر بازارهای خارجی روی پرده می‌رفت. «جنگ بی‌نهایت» با احتساب فروش فیلم در روسیه به رکورد ۳۸۲.۷ میلیون دلاری در بازارهای خارجی و فروش ۲۵۷.۷ میلیون دلاری در آمریکا دست یافت تا فروش جهانی آن در پایان هفته‌ی اول به ۶۴۰.۴ میلیون دلار برسد. اکنون با توجه به اینکه «آخر بازی» زودتر از آمریکا در چین به نمایش درمی‌آید، پیش‌بینی می‌شود رکوردی بهتر را به ثبت برساند.

«هالیوود ریپورتر» می‌نویسد کارشناسان آمریکایی معتقدند «آخر بازی» می‌تواند به اولین فیلم هالیوودی تبدیل شود که بیش از نیم میلیارد دلار در بازار چین می‌فروشد. تاکنون سه عنوان چینی (Wolf Warrior 2)، (The Wandering Earth) و (Operation Red Sea) به ترتیب به فروش ۸۵۴، ۶۶۳ و ۵۷۶ میلیون دلاری در سرزمین چین را رقم زنده‌اند اما هنوز هیچ فیلم هالیوودی بیش از ۴۰۰ میلیون دلار در این کشور نفروخته است. پرفروش‌ترین فیلم آمریکایی در چین «سرنوشت خشمگین» (The Fate of the Furious) با ۳۹۲ میلیون دلار، «خشمگین ۷» (Furious 7) با ۳۹۰ میلیون دلار و «جنگ بی‌نهایت» با ۳۵۹.۹ میلیون دلار هستند.

از این گذشته، «آخر بازی» همزمان با تعطیلات «روز کارگر» در چین روی پرده می‌رود، بنابراین یک روز تعطیل دیگر به تعطیلات آخر هفته اضافه می‌شود و مردم از روز چهارشنبه به سالن‌های سینمای این کشور مراجعه خواهند کرد.

«انتقام‌جویان: آخر بازی» در تاریخ ۲۶ آپریل ۲۰۱۹ (۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸) در آمریکا اکران می‌شود و در آن اعضای نجات یافته‌ی «اونجرز» باید بار دیگر با «تانوس» نبرد کنند و انتقام از دست رفتگان را بگیرند.


 

 

انتقام جویان انتقام جویان: آخر بازی انتقام جویان: پایان بازی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین