کد خبر: 33967 A

امیلی بلانت پارتنرش را پیدا کرد

امیلی بلانت پارتنرش را پیدا کرد

کیلین مورفی در قسمت دوم فیلم "یک جای ساکت" همبازی امیلی بلانت می‌شود.

ایران آرت: "کیلین مورفی" ستاره‌ی سریال "پیکی بلاندرز" (Peaky Blinders) و فیلم "۲۸ روز بعد" و "بتمن می‌آغازد" (Batman Begins) برای بازی در قسمت دوم "یک جای آرام" (A Quiet Place 2) در مقابل "امیلی بلانت" در حال انجام مذاکره با استودیوی پارامونت است.

درحالی که اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر نشده اما "هالیوود ریپورتر" گزارش می‌دهد که مورفی نقش مرد مرموزی را بازی می‌کند که به پناهگاه خانواده‌ی فیلم متشکل از مادر "اوه‌لین" با بازی بلانت، فرزندان "ریگان" و "مارکوس" با بازی "میلیسنت سیموندز" و "نوآح جوپ" می‌پیوندد. "جان کرازیسنکی" که در قسمت اول در نقش همسر بلانت بازی کرده بود، برای نویسندگی و کارگردانی دنباله‌ای که برای اکران در می ۲۰۲۰ درنظر گرفته شده است بازخواهد گشت.

سی نما نوشت؛ کرازینسکی اکتبر گذشته گفته بود در ابتدا می‌خواست فیلم "یک جای آرام" را به عنوان یک اثر مستقل رها کند، اما سپس ایده‌ای برای دنباله‌ی فیلم به ذهن خطور می‌کند و تبدیل به فیلمنامه می‌شود. او در مصاحبه با "کلایدر" می‌گوید: "ایده‌ی کوچکی در ذهن داشتم که پرورش یافته و اکنون بزرگتر شده و مانند بیشتر دنباله‌ها در مورد بازگشت یک شخصیت شرور یا قهرمان است. بنابراین باید کل دنیای فیلم را بر اساس این قهرمان یا شخصیت شرور بنا کنید. کار زیادی می‌طلبد، و به نظر من از همین جا است که دنباله‌ها به بی‌راهه می‌روند زیرا باید تمام توجه‌تان را به آن شخصیتی که دوست دارید معطوف می‌کنید." کرازینسکی در ادامه می‌گوید: "بنابراین ایده‌ی فیلم این است که سایر نقاط دنیا هم گرفتار چنین مصیبتی شده. آیا افراد دیگری هم در این شرایط برای بقا تلاش می‌کنند؟"

دنیای فیلم‌ مورد هجوم موجوات فضایی نابینایی قرار گرفته است که از طریق اصوات طعمه‌ی خود را شکار کرده و از آخرین انسان‌هایی تغذیه می‌کنند که نمی‌توانند ساکت بمانند. مورفی گزینه‌ی مناسبی برای ورود به این دنیای سینمایی به نظر می‌رسد. بازیگری با چهره‌ای اکسپرسیو که می‌تواند بدون اینکه لب به سخن بگشاید دنیایی از معانی را منتقل کند. بازی او در "تلقین" (Inception) و "دانکرک" (Dunkirk) نمونه‌هایی به یادماندنی‌اند.

"یک جای آرام ۲" در تاریخ ۱۵ می ۲۰۲۰ توسط پارامونت در آمریکا اکران می‌شود.

 

امیلی بلانت هالیوود در وین کیلین مورفی یک جای ساکت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین