کد خبر: 33944 A

محبوب‌ترین بازیگران ایرانی در توییتر/ عکس

محبوب‌ترین بازیگران ایرانی در توییتر/ عکس

امید جلیلی، ترانه علیدوستی و سیامک انصاری محبوب‌ترین بازیگران ایرانی در شبکه اجتماعی توییتر هستند.

ایران آرت: وب سایت mnicoreagency آمارهای جالبی از شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر و ارائه کرده است که شاید برای بسیاری از علاقمندان به شبکه‌های اجتماعی مورد توجه باشد.

بنابر این گزارش، ۶۸ درصد از کاربران اینستاگرام را زنان تشکیل می‌دهند و ۷۷.۶ درصد از کاربران اینستاگرام اهل ایالات متحده آمریکا هستند و جالب‌تر اینکه اینستاگرام ۷۱ درصد از فعالیت‌های تجاری ایالات متحده آمریکا را تشکیل داده است.

۳۲ درصد از کاربران اینترنت، در اینستاگرام عضویت دارند و ۵۹ درصد از کاربران و اعضای اینستاگرام در میانگین سنی ۱۸ تا ۲۹ سال قرار دارند، ۳۳ درصد از کاربران و اعضای اینستاگرام در میانگین سنی ۳۰ تا ۴۹ سال قرار دارند، همچنین ۷۲ درصد از نوجوانان زیر ۱۸ سال از اینستاگرام استفاده می‌کنند.

۳۸ درصد از کاربران اینترنت زن بوده و ۲۶ درصد از آنها نیز مرد هستند. تعداد کاربران زن در برزیل بیشتر از سایر کشورهای جهان است.

به گزارش ایسنا، همچنین امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات و ‌رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران در توییتی به ارائه آماری درباره فعالیت ایرانیان در توییتر پرداخته است.

او در این باره نوشته است: "چند آمار توییتر فارسی: ۳۱۸ اینفلوئنسر بیش از ۳۰هزار دنبال‌کننده دارند، ۲۰۲ نفر بیش از ۵۰ هزار. ۷۳% شخص حقیقی هستند و ۲۴% سازمانی و مابقی پیج. تنها ۱۶% با نام مستعار فعال هستند و با افزایش تعداد دنبال‌کننده این مقدار کاهش می‌یابد؛ در مجموع اکانت‌های واقعی پرطرفدارترند. 

توییتر سیاسی‌ترین شبکه اجتماعی است. هرچند روزمره‌نویسی نیز همچنان میان ایرانیان پرمخاطب است. هرچند فضای توییتر هنری نیست، اما امید جلیلی، ترانه علیدوستی و سیامک انصاری پرمخاطب‌ترین هنرمندان توییتری ایرانی هستند."

5164595

به گزارش ایران‌آرت، امید جلیلی بازیگر و کمدین 53 ساله ایرانی متولد بریتانیا است که تاکنون تجربیاتی در زمینه‌های مختلف از جمله بازی در فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی و اجراهای استندآپ کمدی را داشته است.

از جمله فیلم‌هایی که جلیلی در آنها بازی کرده است می‌شود به "گلادیاتور" به کارگردانی ریدلی اسکات و "دزدان دریایی کارائیب: پایان جهان" به کارگردانی گور وربینسکی اشاره کرد. "ماما میا! دوباره شروع کنیم" به کارگردانی اول پارکر آخرین فیلم اکران شده این بازیگر ایرانی است که ستاره‌هایی همچون مریل استریپ، شر، پیرس برازنان، آماندا سایفرد و لیلی جیمز در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند. 

ترانه علیدوستی سیامک انصاری توییتر امید جلیلی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین