کد خبر: 33934 A

تام هنکس با الویس پریسلی می‌آید

تام هنکس با الویس پریسلی می‌آید

تام هنکس قرار است در نقش مدیر سرشناس برنامه‌های الویس پریسلی جلوی دوربین برود.

ایران آرت: کلنل تام پارکر مدیر مشهور برنامه‌های الویس پریسلی خواننده فقید آمریکایی بود و قرار است تام هنکس نقش این شخصیت را در فیلم بعدی باز لورمن بازی کند. این فیلم که هنوز عنوانی ندارد با تمرکز بر زندگی این شخصیت مشهور دنیای موسیقی ساخته می‌شود.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، باز لورمن این فیلم را بر مبنای فیلمنامه‌ای که خودش با همکاری کریگ پیرس نوشته است، کارگردانی می‌کند.

پارکر وقتی پریسلی را کشف کرد که او هنوز به شهرت نرسیده بود. وی در مسیر شهرت به این خواننده بسیار کمک کرد و چندین کار شاخص برای وی کرد که فروش آلبوم‌های رکوردشکن و موفقیت وی در بازیگری از جمله آنها بود.

الویس پریسلی از سال ۱۹۵۶ به بعد با اجرای ۴۵ ترانه که هر یک بیش از یک میلیون نسخه فروش داشت و بازی در ۳۳ فیلم سینمایی و حضور در برنامه‌های تلویزیونی و کنسرت‌ها، موفقیت اقتصادی رکوردشکنی کسب کرد.

گفته شده لورمن قصد دارد از یک بازیگر غیرحرفه‌ای برای ایفای نقش الویس پریسلی استفاده کند و شروع به بررسی استعدادهایی که می‌تواند در این راه وجود داشته باشد کرده است.

حضور تام هنکس در این فیلم به استودیو برای جلو بردن کارها کمک می‌کند.

هنکس تاکنون بارها در نقش شخصیت‌های واقعی بازی کرده که نقش بن بردلی سردبیر واشنگتن پست در فیلم "پست" از جمله آنها بود. او در نقش خلبان چلسی سالنبرگ در فیلم "سالی" و کاپیتان ریچارد فیلیپ در فیلم "کاپیتان فیلیپس" هم بازی کرد.

چهار سال پیش اعلام شد که باز لورمن کارگردان "گتسبی بزرگ" قصد دارد فیلم زندگی الویس پریسلی، خواننده معروف آمریکایی را بسازد.

این فیلم توسط کمپانی "برادران وارنر" تولید می‌شود.

تام هنکس الویس پریسلی کلنل تام پارکر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین