کد خبر: 33878 A

بزرگداشت و مستر کلاس اصغر فرهادی در ایتالیا

بزرگداشت و مستر کلاس اصغر فرهادی در ایتالیا

اصغر فرهادی به عنوان میهمان ویژه به جشنواره "اکنون خاورمیانه" در ایتالیا دعوت شد که میزبان نمایش مجموعه آثار این کارگردان برنده اسکار و همچنین چند فیلم ایرانی دیگر خواهد بود.

ایران آرت: دهمین جشنواره فیلم "اکنون خاورمیانه" از ۱۳ تا ۱۸ فروردین (۲ تا ۷ آوریل) در فلورانس ایتالیا برگزار خواهد شد و اصغر فرهادی به عنوان مهمان ویژه جشنواره در این رویداد سینمایی حضور خواهد داشت.

بخش بزرگداشت فرهادی و همچنین یک مستر کلاس نیز از برنامه‌های این جشنواره است.

به گزارش ایسنا، برنامه مستر کلاس اصغر فرهادی در روز ۱۷ فروردین برگزار می‌شود و فیلم‌های "چهارشنبه سوری"، "جدایی نادر از سیمین"، "درباره الی"، "گذشته" و "فروشنده" و نیز "گاو" ساخته داریوش مهرجویی به عنوان فیلم مورد علاقه فرهادی به نمایش در خواهند آمد و بابک کریمی نیز در این رویداد در کنار وی قرار دارد.

در برنامه دیگری تحت عنوان "ترکیب ایران و کردستان" نیز فیلم‌های "من می مانم" ساخته فاطمه مرزبان،"باوانی" ساخته سجاد احمد بیگی، "اهل آب" ساخته آزاده بیزار گیتی، "شیرجه آزاد" ساخته دنیا زندی، "شمع سرد" ساخته نوید زارع و "تماشاچی" ساخته شیدا کاشی به نمایش گذاشته خواهند شد.

بنابر اعلام سینه‌ایران، فیلم‌های "اصفهان نصف جهان" ساخته ایزابل اشراقی، "در جستجوی فریده" ساخته آزاده موسوی و کورش عطایی، "رادیوگرافی یک خانواده" ساخته فیروزه خسروانی و محصول ایران و نروژ، "هندی و هرمز" ساخته عباس امینی، "بمب یک عاشقانه" ساخته پیمان معادی و "تهران شهر عشق" ساخته علی جابر انصاری و محصول ایران، انگلستان و هلند نیز در این جشنواره حضور دارند.

اصغر فرهادی جشنواره ایتالیا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین