کد خبر: 33848 A

خانم ابرقهرمان سینما میلیاردر می‌شود

خانم ابرقهرمان سینما میلیاردر می‌شود

تازه‌ترین اثر ابرقهرمانی مارول و یکی از معدود فیلم‌های زن‌محور این ژانر، با فروش فوق‌العاده خود در سینماهای جهان در آستانه ثبت رکورد یک میلیارد دلار قرار گرفته است.

ایران آرت: "کاپیتان مارول" با بازی بری لارسون در نقش ابرقهرمانی مونث همچنان قهرمانانه در گیشه می‌تازد و تا اینجای اکران خود با عبور از ۹۰۰ میلیون دلار فروش جهانی، رکوردی خیره‌کننده در جهان ثبت کرده است.

"کاپیتان مارول" در تعطیلات آخرهفته گذشته نزدیک به ۸۷ میلیون دلار فروش داشت که ۵۲ میلیون دلار آن از بازارهای جهانی بود. هم اکنون جمع فروش خارج از آمریکای این فیلم به ۵۹۰ میلیون دلار می‌رسد که با فروش ۳۲۰ میلیون دلار خانگی، مجموع فروشی ۹۱۰ میلیون دلار ساخته است.

این محصول مارول هم اکنون دهمین اقتباس سینمایی پرفروش تاریخ جهان از کتاب‌های کمیک ابرقهرمانی است و فیلم‌هایی چون "ثور: رگنراک"(۸۵۴ میلیون دلار)، "ونوم"(۸۵۵ میلیون دلار) و "مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه"(۸۸۰ میلیون دلار) را پشت سر گذاشته است. به گزارش صبا به نقل از ورایتی، با اکران "کاپیتان مارول" خون تازه‌ای در رگ‌های باکس‌آفیس جهانی جریان یافت و تا اینجای کار قطعا بزرگترین فیلم سال محسوب می‌شود. جای تعجب نیست که مارول این فیلم را زودتر از "انتقام‌جویان: آخر بازی" و به عنوان جاپایی محکم برای این فیلم، اکران کرد؛ اثری حماسی که قرار است تابستان امسال به نمایش درآید و سرنوشت برخی از قدرتمندترین قهرمانان کره‌زمین در آن مشخص می‌شود.

از سوی دیگر فیلم ترسناک "ما" اثر جوردن پیل، اکران جهانی خود را با ۱۶,۷ میلیون دلار فروش در ۴۷ بازار بین‌المللی آغاز کرد. این اثر دلهره‌آور روانشناختی داستان خانواده‌ایست که توسط همزادهای شیطانی خود تهدید و ارعاب می‌شوند. "ما" با شروعی ۷۰ میلیون دلاری در اکران داخلی خود عملکرد بسیار مطلوبی داشت و انتظار می‌رود یکی از پرفروش‌های ژانر ترسناک شود.

جدا از "کاپیتان مارول" و "ما" دیگر آثار هالیوودی در آخرهفته گذشته در گیشه‌های جهان حرفی برای گفتن نداشتند و "بیشتر از آبی" یک بازسازی از فیلمی محصول سال ۲۰۰۹ از کره‌جنوبی نزدیک به ۳۰ میلیون دلار در ۶ نقطه جهان جذب کرد تا مجموع فروش خود را به ۱۳۶ میلیون دلار برساند.

دیگر فیلم‌های پرفروش باکس‌آفیس جهانی "ترانه جوانان" و "پول" ار کشور چین هستند.

هالیوود بری لارسون کاپیتان مارول مارول ابرقهرمان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین