کد خبر: 33841 A

ستاره‌های "ددوود" بازگشتند / اعلام تاریخ اکران فیلم

ستاره‌های "ددوود" بازگشتند / اعلام تاریخ اکران فیلم

شبکه اچ‌بی‌او تأیید کرد فیلم "ددوود" را در تاریخ ۳۱ می روی پرده می‌برد

ایران آرت: نسخه‌ی سینمایی "ددوود" (Deadwood) راه درازی برای اکران طی کرد اما هواداران سرانجام اطلاعات دقیقی از تاریخ اکران فیلم به دست آوردند.

شبکه‌ی HBO روز پنجشنبه اولین تریلر فیلم وسترن "ددوود" (Deadwood: The Movie) منتشر ساخت و تأیید کرد که آن را در تاریخ ۳۱ می روی پرده می‌برد. دنباله‌ سریال محبوب "دیوید میلچ" در مورد شهری پرهرج و مرج در داکوتای جنوبی که در قالب سه فصل تولید شد، در آخرین روز تقویم جوایز امی و پس از پایان فصل هشتم "بازی تاج‌وتخت" پخش می‌شود.

به گزارش سی نما، در تریلر فیلم شاهد بازگشت بیشتر شخصیت‌های اصلی سریال هستیم. "ایان مک‌شین"، "تیموتی اولیفانت"، "مالی پارکر"، "جان هاکس" و سایرین به دنیای سریال بازگشته‌اند تا پایان قصه را که از سال ۲۰۰۶ و هنگامی که آخرین اپیزود آن روی ایر رفته بود به انتها برسانند. در خلاصه‌ی داستان فیلم آمده است که شخصیت‌های به یاد ماندنی داستان پس از یک دهه گرد هم آمده‌اند تا استقلال ایالت داکوتای جنوبی را جشن بگیرند.

سریال "ددوود" اگرچه جوایز بخش‌های مهم را به خانه نبرد، اما در طول سال‌های پخش خود با مراسم امی بیگانه نبود و در مجموع برای در سه فصلی که روی ایر رفت ۲۸ بار نامزد دریافت جایزه شد. با این وجود، نسخه‌ی سینمایی سریال این فرصت را دارد که جوایز مهمتری را تصاحب کند.

این سریال امسال با رقبای سرسختی باید رقابت کند، هرچند که خبری از "آینه‌ی سیاه" (Black Mirror) نباشد. مهمترین رقیب سریال، فیلم "برگزیت" (Brexit) با بازی "بندیکت کامبربچ"، "پسر بومی" (Native Son) و "شام من با اروه" (My Dinner with Hervé) خواهند بود که اتفاقاً محصول همین شبکه‌ی HBO هستند. حتی اگر نت‌فلیکس قسمت پایانی سریال (Sense8) را هم آماده‌ی انتشار کند، "ددوود" کماکان مدعی اصلی باقی می‌ماند. با این حال باید تا ماه می صبر کنیم و سپس در این باره قضاوت کنیم.

هالیوود ددوود دیوید میلچ فیلم ددود
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین