کد خبر: 3383 A

مریم معصومی: در فیلم جدیدم جذاب و دوست‌داشتنی شده‌ام!

مریم معصومی: در فیلم جدیدم جذاب و دوست‌داشتنی شده‌ام!

نقش من در واقع نقش مقابل آقای پورسرخ و امیرحسین آرمان است، دختر قصه‌ای با نام «بهار» هستم که بین این دو شخصیت اتفاقاتی را رقم می‌زند.

ایران‌آرت: مریم معصومی بازیگر سریال «مرز خوشبختی» در گفت‌وگو با فارس درباره این سریال عنوان کرد: برای سال جدید این سریال را کار کردم، این سریال درامی طنز است البته متفاوت از سایر طنزهایی است که تاکنون دیده‌ایم.

وی دراین باره توضیح داد: به این علت که به یک مجموع معضلاتی از جامعه مربوط به جوانان می‌پردازد مسائلی که دغدغه خیلی از ما جوانان است که در قالب طنز به تصویر کشیده شده است.

معصومی با اشاره به اینکه پیشتر با کارگردانی حسین سهیلی زاده آشنایی داشته، گفت: نقش من در واقع نقش مقابل آقای پورسرخ و امیرحسین آرمان است، دختر قصه‌ای با نام «بهار» هستم که بین این دو شخصیت اتفاقاتی را رقم می‌زند.

مریم معصومی

این بازیگر جوان تلویزیون توضیح داد: برای جشنواره فیلم فجر نتوانستم برخلاف سال‌های گذشته به دلیل درگیری که در کار فیلمبرداری سریال داشتم فیلمی ببینم چند کار سینمایی را هم به خاطر این سریال رد کردم.

وی درباره محتوای این سریال توضیح داد: اشتغال، بیکاری، مهاجرت، دو راهی‌های مختلف بر سر مسیر جوانان همه از سوژه‌های این سریال است. لوکیشن‌های این سریال در باغ‌های گل محلات و شهریار و ... است.

مریم معصومی

معصومی با اشاره به اینکه یک کار سینمایی را بعد از عید کلید می‌زند، گفت: در آن فیلم هم نقش یک را دارم و خیلی هم نقشم جذاب و دوست داشتنی است. البته در گذشته هم کار سینمایی داشتم که نقش یک باشد اما متأسفانه پروانه نمایش دریافت نکرده و هنوز هم فیلم عروسک خانه به دلیل مشکلاتی که سعی کردم خودم را درگیرش نکنم ، دچار مشکل است انشالا برای سال بعد خودم دوست دارم که کار سینمایی داشته باشم.

سریال «مرز خوشبختی» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه‌کنندگی مهران رسام نوروز 96 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

 

مریم معصومی
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین