کد خبر: 33826 A

رقابت تنگاتنگ "متری شیش و نیم" و "رحمان ۱۴۰۰" در گیشه

رقابت تنگاتنگ "متری شیش و نیم" و "رحمان ۱۴۰۰" در گیشه

روز سوم فروردین در حالی برای فیلم‌های روی پرده سپری شد که "رحمان ۱۴۰۰" و "متری شیش و نیم" فروش قابل توجهی داشتند و "ژن خوک" هم با فروشی مناسب برای یک روز از قعر جدول فروش فاصله گرفت.

ایران آرت: با گذر از روزهای نخست سال ۹۸، سینماهای سراسر کشور شاهد حضور گسترده علاقه‌مندان به هنر هفتم در سالن‌های سینما هستند و به همین دلیل شاهد افزایش میزان فروش فیلم‌ها و همچنین تعداد مخاطبان در این روزها هستیم. به همین مناسبت به صورت روزانه به بررسی فروش فیلم‌های روی پرده می‌پردازیم.

به گزارش خبرآنلاین، فیلم سینمایی "رحمان ۱۴۰۰" به کارگردانی منوچهر هادی و "متری شیش و نیم" ساخته سعید روستایی که در نخستین هفته از اکران نوروزی صدرنشین گیشه بودند، در روز سوم فروردین ماه نیز به روند مثبت خود ادامه داد و فروش قابل توجهی را در این روز از آن خود کردند.

طبق آمار سامانه فروش سینمای ایران، "رحمان ۱۴۰۰" توانسته است ۵۳۴ میلیون و ۳۰۷ هزار تومان در روز گذشته فروش داشته باشد که رکورد بسیار خوبی است و اگر این روند ادامه‌دار باشد، حتما این فیلم هادی نیز به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما بدل خواهد شد. "رحمان ۱۴۰۰" تا به امروز از مرز دو میلیارد تومان فروش عبور کرده است.

دیگر فیلم پرطرفدار این روزهای اکران یعنی "متری شیش و نیم" نیز همچنان در تعقیب "رحمان ۱۴۰۰" است و گیشه سینمای ایران را حسابی داغ و پرشور کرده است، این فیلم هم روز سوم فروردین را با ۴۲۱ میلیون و ۳۰۴ هزار تومان فروش به پایان رساند تا در کل به یک میلیارد و ۷۱۳ میلیون تومان فروش برسد.

فارغ از وضعیت این دو فیلم که اختلاف زیادی با سایر فیلم‌های روی پرده دارند، اما روز سوم فروردین گیشه سینمای ایران شاهد یک اتفاق دیگر هم بود و آن هم افزایش فروش "ژن خوک" به کارگردانی سعید سهیلی و فاصله گرفتنش از قعر جدول بود. این فیلم در روز گذشته ۳۹ میلیون و ۹۰۲ هزار تومان فروش داشت و توانست از سد "غلامرضا تختی" به کارگردانی بهرام توکلی که ۲۱ میلیون تومان فروش داشت عبور کند، این اتفاق نوید بخش شکل گیری رقابتی جذاب در پایین جدول فروش است و به نظر می‌رسد که "ژن خوک" بالاخره سروسامانی به وضعیت خود در گیشه می‌دهد.

سایر فیلم‌های روی پرده نیز به ترتیب "چهار انگشت" به کارگردانی حامد محمدی ۱۴۸ میلیون تومان، "زندانی‌ها" ساخته مسعود ده نمکی ۸۰ میلیون تومان، "پیشونی سفید ۳" به کارگردانی سیدجواد هاشمی ۴۱ میلیون تومان و "آشغال های دوست داشتنی" به کارگردانی محسن امیریوسفی ۱۳ میلیون تومان فروش داشتند.

 

منوچهر هادی سعید روستایی رحمان 1400 ژن خوک متری شیش و نیم چهارانگشت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین