کد خبر: 33748 A

متیو مک‌کانهی از یاغی‌ها انتقام می‌گیرد

متیو مک‌کانهی از یاغی‌ها انتقام می‌گیرد

متیو مک‌کانهی در فیلم جدید کارگردان کره‌ای در نقش یک دکتر حضور پیدا خواهد کرد.

ایران آرت: زوج کارگردان/ بازیگرِ پارک چان‌ووک و متیو مک‌کانهی خیلی عجیب به نظر می‌رسد اما توأمان فوق‌العاده هم هست و نمی‌توان قیدش را زد!

چان‌ووک کارگردان تحسین‌شده سینمای کره جنوبی آثار درخشانی چون "همکلاس قدیمی" و "ندیمه" را در کارنامه دارد و بازیگر اسکاری مک‌کانهی هم در سال‌های اخیر نقش‌های جالب توجه زیادی را ایفا کرده است. به گزارش هنر و تجربه به نقل از "کولایدر" این دو سینماگر بزرگ برای فیلم جدیدی از کمپانی "آمازون" با عنوان "یاغیان رَتِل‌کریک" در شرف همکاری قرار گرفته‌اند. البته این دو تنها سینماگران برجسته این پروژه نیستند و باید گفت که فیلم‌نامه را هم اس. کریگ زالر می‌نویسد که فیلم‌های کالت محبوبی مانند "بون توماهاک" و "جنجال در بلوک ۹۹" را در کارنامه دارد.

داستان فیلم درباره کلانتر و دکتری است که در پی انتقام‌جویی از گروهی یاغی‌اند که شهری کوچک در غرب وحشی را در جریان طوفانی مهیب در وحشت فرو می‌برند. طبق گزارش منتشر شده، مک‌کانهی برای نقش دکتر در نظر گرفته شده است و یک بازیگر درجه یک دیگر نقش کلانتر را بر عهده خواهد گرفت.

هنوز تاریخی برای نمایش عمومی "یاغیان رَتِل‌کریک" اعلام نشده است اما انتخاب بازیگران در جریان است و به نظر می‌رسد تا اواخر سال ۲۰۱۹ زمان‌بندی تولید و نمایش فیلم به طور کامل مشخص شود.

 

هالیوود کارگردان متیو مک کانهی چان ووک پارک چان ووک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین