کد خبر: 33728 A

اعتراف جالب جان اسنوی "بازی تاج و تخت " / از بازی خودم راضی نیستم

اعتراف جالب جان اسنوی "بازی تاج و تخت " / از بازی خودم راضی نیستم

کیت هرینگتون بازیگر نقش جان اسنو می‌گوید از بازی خودش در "بازی تاج و تخت" راضی نیست.

ایران آرت: کیت هرینگتن بازیگر نقش جان اسنو در سریال "بازی تاج و تخت" در حالی که کمتر از یک ماه به آغاز پخش فصل پایانی این سریال باقی مانده، در گفت‌وگویی مفصل با ورایتی درباره تجربه حضور در یکی از پرطرفدارترین مجموعه‌های یک دهه اخیر، شهرت و همبازی بودن با امیلیا کلارک صحبت کرده است.

او می‌گوید از کیفیت بازی خود در "بازی تاج و تخت" راضی نیست: "وقتی به کلیت "بازی تاج و تخت" نگاه می‌کنم، از ۷۰ درصد صحنه‌ها راضی نیستم. با این کنار آمده‌ام." او در ادامه با اشاره به فصل هشتم و نقش شخصیت جان اسنو گفته است: "حالا می‌دانم او کیست و با او به صلح رسیده‌ام. تازگی حس می‌کنم از کارم به عنوان شخصیت جان اسنو کاملا راضی خواهم بود."

آنطور که آی سینما گزارش داده، هرینگتون درباره تقابل نقش خود با نقش دنریس تارگرین با بازی امیلیا کلارک هم با اشاره به فشاری که روی آنها به عنوان ستاره‌های اصلی سریال اشاره کرده و می‌گوید: "ما دو بازیگر اصلی جوان زن و مرد هستیم و قرار است فشار بیشتری روی این نقش‌ها باشد. این شخصیت‌ها شبیه جافری نیستند، خیلی خودنما نیستند. در میانه کار، وقتی که سریال داشت ساخته می‌شد، این حس در من بوجود آمد که چیزهایی را در این شخصیت دوست دارم."

شخصیت جان اسنو از فصل سوم سریال اوج گرفت اما هرینگتن نوشته‌ها و نقدهایی را به یاد می‌آورد که منفی بودند: "در حافظه‌ام "جان اسنو خسته کننده" حک شده. بعد از مدتی این روی اعصابم رفت چون من می‌گفتم جان اسنو را دوست دارم. او مال من است و دوست دارم او را بازی کنم. بعضی از آن کلمات که درباره جان اسنو می گفتند، با من باقی ماند. این که کمتر سرگرم کننده و خودنماست."

سریال "بازی تاج و تخت" در حالی به پایان می‌رسد که جرج آر. آرشیو. مارتین هنوز نتوانسته دو جلد آخر مجموعه "نغمه آتش و یخ" را منتشر کند. سریال بر اساس این داستان‌های مارتین ساخته شد و حالا داستان سریال از کتاب‌ها سبقت گرفته است.

هرینگتن در این باره می‌گوید: "مطمئنم وقتی مارتین دو کتاب آخر را منتشر کند، موج اشتیاق از طرف علاقه‌مندان شکل می‌گیرد تا همه‌چیز را دوباره ببینند."

شبکه اچ‌بی‌او بعد از پایان پخش "بازی تاج و تخت" تولید سریال مستقل دیگری در همان دنیا را آغاز می‌کند که داستانش هزاران سال قبل از ماجراهای "بازی تاج و تخت" می‌گذرد.

امیلیا کلارک بازی تاج و تخت جان اسنو کیت هرینگتون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین