کد خبر: 33593 A

فاش شدن اطلاعات جدیدی از قسمت نهم "جنگ ستارگان"

فاش شدن اطلاعات جدیدی از قسمت نهم "جنگ ستارگان"

اسکار آیزاک می‌گوید: فیلم "جنگ ستارگان: اپیزود نهم"رابطه لیا و پو را به شکل گسترده‌تر بررسی می‌کند.

ایران آرت: به گفته "اسکار آیزاک"، فیلم "جنگ ستارگان: اپیزود نهم" (Star Wars: Episode IX) با استفاده از تصاویر استفاده نشده‌ای که از "کری فیشر" فقید فیلم‌برداری شده، رابطه خلبان "پو دامرون" و ژنرال "لیا اُرگانا" را بیشتر و به طور گسترده‌تر بررسی خواهد کرد. مدتی پیش اعلام شد که کارگردان این فیلم، "جی جی آبرامز" قصد دارد با استفاده از تصاویر فیلم‌برداری شده داستان ژنرال "لیا" را پس از مرگ "کری فیشر" بازیگر این نقش در سال ۲۰۱۶ در فیلم بازگو کند.

به گزارش سی نما، این در حالی است که هیچ اطلاعی از محتوای این تصاویر در دست نبوده است. حال آیزاک در مصاحبه خود با "جان فوگلسانگ" از خبرگزاری ایکس ام اینسایت اعلام کرده که رابطه شخصیت‌ها، تلاش سرباز کارآزموده برای آرام کردن شخصیت جوان، بخشی از داستان خواهد بود. آیزاک همچنین اعلام کرد که می‌تواند انگیزه "آبرامز" را برای استفاده از این تصاویر درک کند.

"من از شنیدن این خبر سورپرایز نشدم زیرا به خاطر دارم که برای فیلم‌برداری این صحنه‌ها زحمت زیادی کشیدیم. من و فیشر با هم همکاری زیادی داشتیم. ما درباره صحنه‌ها خیلی تبادل نظر کردیم و در زمان فیلم‌برداری آن‌ها به هم نزدیک شدیم. بنابراین بسیار خشنودم که این تصاویر زیبا در فیلم قرار خواهند گرفت."

استفاده از تصاویر قدیمی در یک فیلم جدید به ندرت دیده می‌شود اما "آیزاک" امیدوار است که این کار به طرفداران این فیلم حس آرامش دهد. این صحنه‌ها نه تنها به عنوان خداحافظی از "کری فیشر" فقید محسوب می‌شود به گونه‌ای برای این شخصیت خاطره انگیز نوعی یادآوری است.

او همچنین اذعان داشت: این کار مسلماً بسیار غیرعادی است اما به نظرم به کار گیری این تصاویر حق شخصیت "لیا" است و این کار بهتر از به هدر رفتن این تصاویر و فراموشی آن‌ها است. فیلم "جنگ ستارگان: اپیزود نهم" جایگاه والایی به "فیشر" و "لیا" خواهد داد.

فیلم "جنگ ستارگان: اپیزود نهم" در ماه دسامبر سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد.

جنگ ستارگان جنگ ستارگان 9
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین