کد خبر: 33546 A

فیلم جسورانه "سارقان زمان" تبدیل به سریال شد

فیلم جسورانه "سارقان زمان" تبدیل به سریال شد

کارگردان "ثور:رگنراک" سریال "سارقان زمان" را برای اپل می‌سازد

ایران آرت: "تایکا وایتیتی" کارگردان "ثور: رگنوراک" (Thor: Ragnarok) اقتباسی تلویزیونی از فیلم "سارقان زمان" (Time Bandits) به کارگردانی "تری گیلیام" برای اپل انجام می‌دهد.

به گزارش سی نما، وایتیتی اپیزود اول سریال را برای استودیوی "پارامونت تله‌ویژن" کارگردانی می‌کند و در نگارش فیلمنامه‌ی آن نقش خواهد داشت. او در کنار گیلیام و "دن هالستد" به عنوان سرمایه‌گذار پروژه فعالیت می‌کند.

اپل تابستان گذشته امتیاز تولید سریالی بر اساس فیلم فانتزی "سارقان زمان" محصول ۱۹۸۱ را به دست آورده بود. آن فیلم ماجراجویی جسورانه‌ای بود با لحنی تلخ در مورد خیال‌پردازی، دلیری و ماهیت رؤیا. فیلم داستان سفر "کوین" ۱۱ ساله در زمان را روایت می‌کرد که یک شب با شش کوتوله‌ای در کمد لباس‌هایش برخورد می‌کند.

آن‌ها نقشه‌ای را ربوده‌اند که حفره‌های فضا-زمان را ترسیم کرده است و هر کسی می‌تواند با استفاده از آن به عصر دیگر سفر کند. در طول فیلم آن‌ها با شخصیت‌های تاریخی و خیالی مختلفی از جمله "رابین هود"، "ناپلئون بناپارت" روبرو می‌شوند، در حالی که صاحب نقشه به دنبال پس گرفتن نقشه است.

وایتیتی اخیراً به عنوان کارگردان سریال "جنگ ستارگان" تحت عنوان (The Mandalorian) برای شبکه‌ی اینترنتی "دیزنی+" برگزیده شده است. او پاییز امسال فیلم "جوجو ربیت" (Jojo Rabbit) را روی پرده دارد و در نقش "آدلف هیتلر" دیده خواهد شد.

سریال "آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم" (What We Do In the Shadows) نیز از فیلم او برای شبکه‌ی FX اقتباس شده که به زودی پخش می‌شود.

هالیوود اقتباس ثور: رگنراک سارقان زمان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین