کد خبر: 33544 A

حضور استن لی در "انتقام‌جویان" و "مرد عنکبوتی"

حضور استن لی در "انتقام‌جویان" و "مرد عنکبوتی"

حضور کوتاه استن لی در "انتقام‌جویان: آخر بازی" و "مرد عنکبوتی: دور از خانه" تأیید شد

ایران آرت: تنها ویژگی فیلم "کاپیتان مارول" (Captain Marvel) این نیست که اولین فیلم استودیوی مارول با شخصیت اول زن است و در گیشه به موفقیت‌های قابل توجهی دست یافته. فیلم در ابتدا ادای احترامی می‌کند به "استن لی"، نویسنده‌ی کتاب‌های مصور مارول که سال گذشته از دنیا رفت. اما این آخرین باری نخواهد بود که "استن لی" را در فیلم‌های مارول می‌بینیم.

به گزارش سی نما، "کوین فایگی" مدیر استودیو مارول در مصاحبه با "ای‌تی آنلاین" تأیید کرده که "استن لی" حضور کوتاه دیگری در "انتقام‌جویان: آخر بازی" (Avengers: Endgame) خواهد داشت. این فیلم اواخر ماه آینده‌ی میلادی روی پرده می‌رود و بی‌تردید تماشای نقش‌آفرینی کوتاه دیگری از طرف لی برای هواداران مارول ارزشمند خواهد بود. حضور کوتاه "استن لی" در آن فیلم مانند "کاپیتان مارول"، برای دوستداران او رویدادی تلخ و شیرین و در عین حال امیدبخش است.

هرچند "انتقام‌جویان: آخر بازی" اولین دوره‌ی ده ساله‌ی "دنیای سینمایی مارول" را خاتمه می‌دهد، اما این پایان کار "استن لی" در فیلم‌های مارول نخواهد بود. فایگی در پاسخ به این پرسش که آیا هواداران می‌توانند امیدوار باشند که باز هم لی را در "مرد عنکبوتی: دور از خانه" (Spider-Man: Far From Home) ببینند یا نه می‌گوید: "ما چند صحنه‌ی دیگر را هم فیلمبرداری کرده‌ایم، بنابراین بله، چند مورد دیگر رونمایی نشده."

انتظار می‌رود "مرد عنکبوتی: دور از خانه" آخرین حضور کوتاه "استن لی" در فیلم‌های مارول باشد چرا که استودیو پروژه‌ی دیگری پس از این فیلم و "آخر بازی" معرفی نکرده است. اگرچه شایعاتی در مورد "بیوه‌ی سیاه" (Black Widow)، "محافظین کهکشان ۳" و "جاودانان" (The Eternals) به گوش می‌رسد اما مارول تأکید می‌کند که تا زمانی که "دور از خانه" تابستان پیش رو به نمایش درنیاید پروژه‌ی جدید دیگری را معرفی نخواهد کرد.

مارول برای ادای دین به "استن لی" در فیلم‌های بعدی خود بدون شک راهی پیدا می‌کند، همان‌گونه که در سریال‌هایش برای نت‌فلیکس از تصاویر او در پس‌زمینه استفاده کرده بود.

کاپیتان مارول استن لی مرد عنکبوتی: دور از خانه انتقام جویان: آخر بازی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین