کد خبر: 33482 A

حاشیه‌های جشنواره جام جم ادامه دارد / خداحافظی پژمان بازغی، اعتراض عمو پورنگ و کنایه خانم مجری به گلزار

حاشیه‌های جشنواره جام جم ادامه دارد / خداحافظی پژمان بازغی، اعتراض عمو پورنگ و کنایه خانم مجری به گلزار

پژمان بازغی در اعتراض به نحوه تقسیم جوایز در جشنواره تلویزیونی جام جم از برنامه "کودک شو" خداحافظی کرد.

ایران آرت: جشنواره تلویزیونی جام جم که از ابتدا با جنجال‌هایی مختلفی همراه شد و حاشیه‌هایی از جمله دستکاری شدن آرا برنامه "برنده باش" با اجرای محمدرضا گلزار و نیز انصراف بهنوش بختیاری از شرکت در نظرسنجی را از سر گذراند، پس از برگزاری نیز با واکنش‌های تندی از سوی برخی از مجری‌های تلویزیون همراه شد.

به گزارش ایران آرت، داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) به نشانه اعتراض در اختتامیه جشنواره جام جم حضور نیافت و در اعتراض به آن متن کوتاهی منتشر کرد. این مجری تصویر کارت دعوت خود به مراسم اختتامیه جشنواره را منتشر کرده و نوشته است: "شاید نخواهند دیده شویم، شاید نخواهند شنیده شویم، غافل از آنکه عزت را خداوند می‌دهد و مردم بهترین داورانند."

او در ادامه توضیح داده است که در این مراسم شرکت نکرده و ترجیح داده است که در خانه بماند.

5153407

پژمان بازغی نیز در اعتراض به نحوه تقسیم جوایز در جشنواره تلویزیونی جام جم از برنامه "کودک شو" خداحافظی کرد. بازغی در اینباره نوشت: "کودک شو و من جایزه اصلی را از مردم گرفتیم؛ بالغ بر 400 برنامه هر روز با شما بودیم؛ در سه سالی که گذشت تلاش کردم میزبان خوبی باشم و سعی کردیم که برنامه ای بی حاشیه و سالم بسازیم.  خارج از شرایط معمول و فعلی هر روز من را به ادامه مسیری که انگار هرگز از سوی مدیران دیده نمی شد امیدوار کردید.

ممنونم که حس مردمی بودن را به من دادید. من به تک تک عوامل برنامه کودک شو افتخار می کنم؛ من به تمام مردمی که ستاره های برنامه بودند افتخار می کنم و شرمنده ام که بهترین برنامه تلویزیون از نگاه مردم بهترین مجری را نداشت. در ادامه مسیرم دلیلی برای ماندن نمی بینم؛ اطمینان دارم "کودک شو" بدون من هم حیاتش را ادامه خواهد داد. به تهیه کنندگان برنامه تبریک می گویم و آرزو می کنم به راهشان ادامه دهند."

5153410

از دیگر حواشی این جشنواره می‌شود به واکنش کنایه‌آمیز المیرا شریفی‌مقدم به اهدای جایزه بهترین اجرا به محمدرضا گلزار اشاره کرد. این گوینده خبر پس از اهدای جایزه بهترین اجرای تلویزیونی در جشنواره جام جم به محمدرضا گلزار با کنایه در توییتر نوشت: "جایزه بهترین اجرای تلویزیونی رو یک بازیگر گرفت و بعد منت گذاشت سر تلویزیون! اصلا ما همه علاف اومدنت بودیم!!!"

5153527

گزارش کامل پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم که با بغض عادل فردوسی‌پور و خداحافظی احسان علیخانی با برنامه ماه عسل همراه بود را اینجا می‌توانید بخوانید.

 

محمدرضا گلزار پژمان بازغی عمو پورنگ المیرا شریفی مقدم جشنواره جام جم
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین