کد خبر: 33423 A

ژولیت بینوش با "غیر داستانی" به سینماها می‌آید / عکس

ژولیت بینوش با "غیر داستانی" به سینماها می‌آید / عکس

کمدی درام "غیر داستانی" با بازی ژولیت بینوش از سوم مه (سیزده اردیبهشت) در سینماها به نمایش درمی‌آید.

ایران آرت: اولیویه آسایاس یکی از فیلم‌سازان معاصر تحسین‌شده و محبوب جشنواره‌هاست اما به‌سختی می‌شود جنبه متمایزی در آثارش یافت که او را از همقطارانش برتر کند.

البته استعداد آسایاس در داستان‌گویی و توانایی‌اش در گرفتن بازی‌های فوق‌العاده از بازیگرانش دو عاملی هستند که بیش‌تر در آثارش به چشم می‌آیند؛ و در حالی که نام او اغلب با درام‌های شخصیت‌محور عجین شده است ولی تجربه‌گرایی و تمایل او به آزمودن ژانرهای مختلف جالب توجه است مثل نئونوآرِ "دیودوست" و تریلر فراطبیعی "خریدار شخصی" که در کارنامه‌اش برجسته‌ترند.

به گزارش هنر و تجربه، به هر حال جدیدترین فیلم آسایاس با عنوان "غیرداستانی" / Non-Fiction در زمره آثار قراردادی‌تر فیلم‌شناسی او قرار می‌گیرد. داستان درباره آلن یک ناشر موفق پاریسی است که می‌کوشد با انقلاب دیجیتال سازگار شود و البته که در این میان باید در روابط شخصی‌اش هم به تعادل برسد.

non-fiction1

این فیلم اولین نمایش جهانی‌اش را در جشنواره ونیز ۲۰۱۸ تجربه کرد و آسایاس در بیانیه‌اش برای فیلم، آن را چنین توصیف کرد: "این فیلم درباره تحلیل عملکرد یک اقتصاد جدید نیست بلکه نگاهی به این موضوع است که چه‌طور مسائل ما را از جنبه‌های مختلف احساسی، شخصی و گاه به‌شوخی احاطه کرده‌اند."

این کمدی درام که همکار دیرینه آسایاس یعنی ژولیت بینوش در آن بازی کرده است، از سوم مه (سیزده اردیبهشت) در سینماها به نمایش درمی‌آید.

جشنواره فیلم ونیز ژولیت بینوش اولیویه آسایاس فیلم غیرداستانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین