کد خبر: 33289 A

نقشی استثنائی که جولین مور از دستش داد / اخراجم کردند

نقشی استثنائی که جولین مور از دستش داد / اخراجم کردند

جولین مور فاش کرد که کارگردان اولیه فیلم "اصلا می‌توانی من را ببخشی؟" او را اخراج کرده است.

ایران آرت: جولین مور بازیگر برنده جایزه اسکار اعلام کرد که دلیل جدایی‌اش از فیلم "اصلا می‌توانی من را ببخشی؟" این بوده که کارگردان قبلی این پروژه او را اخراج کرد. به جای او ملیسا مک کارتی نقش اصلی فیلم را بازی کرد و نامزد اسکار هم شد.

به گزارش آی سینما، او در برنامه تلویزیونی با اجرای اندی کوهن که پنجشنبه شب پخش شد، در پاسخ به سوالی درباره کناره گیری از این فیلم موفق گفت: "من کنار نکشیدم، اخراج شدم. نیکول من را اخراج کرد. حقیقت این است."

نیکول هولوفسنر نویسنده فیلمنامه "اصلا می‌توانی من را ببخشی؟" ابتدا قرار بود کارگردان این پروژه هم باشد و بعد ماریل خبر جانشین او شد. هولوفسنر تصمیم گرفت به جای جولین مور، ملیسا مک کارتی را برای بازی در فیلم دعوت کند که در نهایت باعث نامزدی او در رقابت اسکار هم شد.

جولین مور درباره اختلاف با کارگردان اولیه فیلم توضیح داد: "فکر کنم کارم را دوست نداشت. فکر کنم نظر او درباره جایگاه شخصیت با نظر من درباره جایگاه شخصیت فرق داشت، به همین دلیل اخراجم کرد."

مور که برای بازی در فیلم "همچنان آلیس" برنده اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شد، گفت که هنوز فیلم "اصلا می‌توانی من را ببخشی؟" را ندیده چون برایش "دردناک" است اما تاکید کرد که هیچ مشکلی با ملیسا مک کارتی ندارد و از او ستایش کرد.

اسکار ملیسا مک کارتی جولین مور اسکار 2019 اصلا می توانی من را ببخشی نیکول هولوفسنر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین