کد خبر: 3312 A

عطاران،تایلند، استخر، فرخ نژاد/سه عکس

عطاران،تایلند، استخر، فرخ نژاد/سه عکس

عبدالرضا کاهانی بعد از توقیف آخرین ساخته اش با رضا عطاران و حمید فرخ نژاد راهی تایلند شده تا با خلق یک فیلم ایرانی تایلندی برگی تازه رو کند.

ایران آرت : می گویند هر فیلمی از توقیف درآید محال است " ارادتمند؛ نازنین، بهاره، ‌تینا" آخرین ساخته عبدالرضا کاهانی بتواند رنگ پرده نقره ای را ببیند؛ این البته باعث تاسف بسیار است به خصوص که کاهانی در این سالها فیلم به فیلم پیشرفت قابل ملاحظه ای کرده که نادیده ماندن " نازنین، بهاره.." افسوس را دو چندان می کند. 

خبر خوش این است که کاهانی از شوک توقیف فیلمش به درآمده و بار سفر بسته تا فیلم بعدی اش را کلید بزند؛ آنهم در تایلند که این روزها برای ایرانیان لبریز از جذابیت و خبرهای تحریک کننده شده است. 

در همین راستا به تازگی رضا عطاران با انتشار عکسی از خود و حمید فرخ‌نژاد در صفحه اینستاگرامش نوشت: «با حمید خان فرخ‌نژاد... سر فیلم کاهانی...»

هفته پیش (15 مارس) بود که حمید فرخ‌نژاد نیز با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش از حضور در تایلند همراه با گروه فیلمبرداری خبر داد.


فرخ نژاد همچنین حدودا سه هفته پیش (ششم مارس) عکسی سه نفره از خود، رضا عطاران و عبدالرضا کاهانی با کپشن «فیلم جدید عبدالرضا کاهانی، تایلند» منتشر کرده بود. 


ظاهرا فیلمبرداری اثر جدید عبدالرضا کاهانی که هنوز نام آن اعلام نشده است به عنوان محصول مشترک ایران و تایلند آغاز شده است.  

 

عبدالرضا کاهانی رضا عطاران حمید فرخ نژاد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین