کد خبر: 33094 A

اما رابرتس در یک ماجرای عجیب عاشقانه

اما رابرتس در یک ماجرای عجیب عاشقانه

اما رابرتس در فیلم جدید تیفانی پلسن که یک کمدی رمانتیک است ایفای نقش خواهد کرد.

ایران آرت: نتفلیکس قرار است تولید فیلم Holidate نوشته‌ی تیفانی پلسن ‌با بازی اما رابرتس و کارگردانی جان وایتسل را برعهده داشته باشد. 

این کمدی رمانتیک داستان دو غریبه را دنبال می‌کند که از فشار دوست‌یابی در تعطیلات خسته شده و با هم قرار می‌گذارند به مدت یکسال با یکدیگر رابطه داشته باشند.

به گزارش سینماگیمفا، این فیلم توسط کمپانی McG و مری وایولا تهیه می‌شود که قبلا فیلم‌های "من احساس زیبایی می‌کنم" و "داف" را ساخته است. این پنجمین همکاری این کمپانی با نتفلیکس پس از "پرستار بچه"، "وقتی برای اولین بار ملاقات کردیم"، فیلم در حال تولید "دختر قدبلند" و اکشن خانوادگی Rim Of The World است.

رابرتس قبلا در پروژه‌های "ما میلرها هستیم" و "ملکه‌های جیغ" حضور داشته و همچنین در فصل هشتم "داستان ترسناک آمریکایی" بازی کرده است. وایتسل کارگردانی "خانه مادربزرگ ۲" و Malibu’s Most Wanted را برعهده داشته است.

پلسن یکی از اعضای تیم نویسندگان شبکه ABC و دیزنی بوده که با هالی بری، سلنا گومز و جنیفر لاو هیوت همکاری داشته است. او نویسندگی فیلم "نانسی درو" با بازی رابرتس و دنباله‌ی "ماجراهای پرستار بچه بودن" را برعهده داشته است. او در حال کار روی اقتباسی از Auntie Claus است و به تازگی داستانی کمدی خانوادگی را به شبکه فری‌فورم فروخته است. او با فیلم کوتاه "قو" اولین کارگردانی خودش را تجربه کرد.

 

هالیوود کمدی نتفلیکس تیفانی پلسن جان وایتسل کمدی رمانتیک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین