کد خبر: 33071 A

گلن کلوز در نقش ستاره سینمای صامت / "سانست بلوار" به سینما می‌آید

گلن کلوز در نقش ستاره سینمای صامت / "سانست بلوار" به سینما می‌آید

راب اَشفورد کارگردان برنده جایزه تونی اقتباس موزیکال "سانست بلوار" را با حضور گلن کلوز در نقش نورما دزموند کارگردانی می‌کند.

ایران آرت: راب اَشفورد کارگردان برنده جایزه تونی نخستین فیلم بلند سینمایی‌اش را که اقتباسی از نمایش موزیکال "سانست بلوار" است با حضور گلن کلوز بازیگر نامزد جایزه اسکار امسال کارگردانی می‌کند. 

نمایش موزیکال "سانست بلوار" نوشته دان بلک و کریستوفر همپتون به همراه موسیقی اندرو لوید وبر براساس فیلمنامه بیلی وایلدر به همین نام است. 

گلن کلوز بازیگر  نامزد جایزه اسکار که ۷ بار در دریافت این جایزه ناکام مانده قرار است در اقتباس "سانست بلوار" نقش مشهور نورما دزموند؛ ستاره افول کرده سینمای عصر صامت را که تلاش می کند با حبس خود در خانه شکوه گذشته اش را حفظ کند، بازی کند.

کلوز پیش از این ۲ بار این نقش را در تئاتر بازی کرده است، یک بار در سال ۱۹۹۴ که توانست برای آن جایزه تونی را بدست آورد و بار دیگر در سال ۲۰۱۶ در نقش نورما دزموند بر صحنه تئاتر حاضر شد.

گلن کلوز اواخر سال گذشته اعلام شده بود که این نقش را بازی خواهد کرد اما فیلم تا به امروز کارگردانی پیدا نکرده بود.

اَشفورد کارگردان این فیلم یک بار جایزه تونی را در سال ۲۰۰۲ از آن خود کرده است. او در حال حاضر نمایش موزیکال "یخ زده" را در برادوی روی صحنه دارد.

پارامونت کمپانی تهیه کننده فیلم نسخه سال ۱۹۵۰ شاهکار بیلی وایلدر با حضور گلوریا سوانسون در نقش نورما دزموند و ویلیام هولدن در نقش جو گیلیس درباره تولید این فیلم تاکنون توضیحی ارائه نداده است.

کارگردان گلن کلوز راب آشفورد سانست بلوار نورما دزموند
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین