کد خبر: 33042 A

الیزابت ماس برای مرد نامرئی برگزیده شد / جانی دپ رفت!

الیزابت ماس برای مرد نامرئی برگزیده شد / جانی دپ رفت!

فیلم "مرد نامرئی" همچنان در حال عوض کردن ستاره‌های خود است و در تازه‌ترین خبر منتشر شده از سوی منابع داخلی، الیزابت ماس به عنوان جدیدترین گزینه برای بازی در این پروژه مطرح شده است.

ایران آرت: اخبار منتشره از هالیوود حاکی از آن است که کمپانی یونیورسال در حال مذاکره با الیزابت ماس برای نقش‌آفرینی در "مرد نامرئی" است.

منابع مطلع خبر داده‌اند که این مذاکرات فعلا در مراحل بسیار ابتدایی است، اما اگر روند آن به خوبی طی شود ماس در این فیلم که هدایت آن را لی ونل کارگردان "ارتقا"(۲۰۱۸) برعهده دارد حضور پیدا خواهد کرد. همین منابع نیز اعلام کرده‌اند جانی دپ که قرار بود نقش یک "مرد نامرئی" را برعهده داشته باشد از این پروژه خارج شده است.

به گزارش صبا به نقل از ورایتی، لی ونل که علاوه بر کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی مشترک این پروژه را نیز در دست دارد، سال گذشته میلادی "توطئه‌آمیز: آخرین کلید" را با کمپانی بلوم هاوس تهیه کرده بود که تنها با ۱۰ میلیون دلار بودجه ساخت فروش فوق‌العاده‌ای به ارزش ۱۶۷ میلیون دلار داشت.

از جزییات فیلم هنور اطلاعاتی در دسترس نیست، ولی این نسخه از "مرد نامرئی" اولین پروژه بزرگ یونیورسال برای بازسازی بعضی از کلاسیک‌های معروف سینما در ژانر هیولاها است؛ پروژه‌ای که در نظر دارد با استفاده از کارگردانان خلاق ایده‌های کلاسیک سینما را در دنیایی سیاه به هم متصل کرده و نسل جدیدی از شخصیت‌ها را با روابطی پایدار ایجاد کند.

الیزابت ماس به زودی با دیگر محصول یونیورسال یعنی "ما" به کارگردانی جوردن پیل روی پرده‌های سینما خواهد؛ فیلمی در ژانر وحشت روانشناختی که دنباله "برو بیرون"(۲۰۱۷) محسوب می‌شود، اما هواداران ماس بیش از هر چیز منتظر بازگشت او با فصل سوم سریال "داستان ندیمه" هستند که انتظار می‌رود در تابستان سال جاری میلادی منتشر شود.

جانی دپ مرد نامرئی فیلم مرد نامرئی لی ونل الیزابت ماس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین