کد خبر: 33002 A

استراتژی برادران وارنر تغییر کرد / تولید فیلم‌های منفرد به جای فیلم‌های پیوسته

استراتژی برادران وارنر تغییر کرد / تولید فیلم‌های منفرد به جای فیلم‌های پیوسته

برادران وارنر دنیای سینمایی دی‌سی را از اولویت خارج می‌کند.

ایران آرت: استودیوی برادران وارنر پس از تجربه‌ی فراز و نشیب‌های فراوان با "واندر وومن"، "آکوامن"، "لیگ عدالت" و "بتمن در مقابل سوپرمن: طلوع عدالت"، سرانجام از اشتباهات خود درس می‌گیرد و آینده‌ای روشن‌تر برای آثار ابرقهرمانی خود ترسیم می‌کند. "کوین سوجی‌هارا" مدیر عامل برادران وارنر در مصاحبه با لس آنجلس تایمز تأیید کرده است که آینده‌ی فیلم‌های ابرقهرمانی استودیو در روایت‌های جداگانه و منفرد خواهد بود و نه فیلم‌های متصل به هم در دنیایی سینمایی شبیه به مارول.

به گزارش سی نما، سوجی‌هارا می‌گوید: "فیلم‌های "شزم!"، "جوکر"، "واندر وومن ۱۹۸۴" و "پرندگان شکاری" نشان می‌دهد در مسیر درست‌تری قرار گرفته‌ایم و افراد شایسته‌ای را برای تولیدشان استخدام کرده‌ایم. دنیای دی‌سی آنگونه که پنج سال قبل فکر می‌کردیم به هم پیوسته نیست. از این پس تمرکز خود را بر روی تجارب فردی و شخصیت‌های منفرد قرار خواهیم داد. این بدان معنا نیست که هیچگاه قرار نیست به ایده‌ی فیلم‌های متصل به هم فکر کنیم. اما در حال حاضر احساس می‌کنیم که استراتژی صحیح چنین است."

هرچند دنیای سینمایی دی‌سی (DCEU) به حیات خود ادامه می‌دهد، اما به نظر می‌رسد که برادران وارنر از این پس بر فیلم‌های به هم پیوسته پافشاری نخواهد کرد. هر دو فیلم "واندر وومن" و "آکوامن" در دنیای بزرگ‌تری جای می‌گیرند و شخصیت‌های هر دو فیلم نیز در "لیگ عدالت"‌ حضور داشتند، اما هیچیک از آن‌ها بیش از حد با سرنخ‌هایی متصل به دنیای سینمایی دی‌سی انباشته نشده بود.

سوجی‌هارا می‌گوید: "کاری که "پتی جنکینز" با "واندر وومن" کرد در مورد شخصیت‌هایی که لزوماً بتمن یا سوپرمن نیستند ایده‌هایی داد. طبیعتاً باید جایگاهی درست برای این دو شخصیت در نظر بگیریم و فیلم‌های در خور برای آن‌ها بسازیم. اما "آکوامن" نمونه‌ی کاملی برای برنامه‌های آینده‌ی ماست. اینگونه فیلم‌ها منحصر به فرد و از نظر لحن متفاوت‌اند."

داستان فیلم‌های ابرقهرمانی آینده‌ی برادران وارنر از جمله "جوکر" با بازی "واکین فینیکس" به کلی خارج از دنیای سینمایی دی‌سی روی می‌دهند. روایت این فیلم به کارگردانی "تاد فیلیپس" ارتباطی به "جوکر"ی که در "جوخه‌ی انتحار" با بازی "جارد لتو" معرفی شد ندارد. شخصیت "هارلی کوئین" با بازی "مارگو رابی" نیز در آن فیلم معرفی شد، و به نظر می‌رسد که فیلم "پرندگان شکاری" این کاراکتر اثری مستقل از دنیای سینمایی دی‌سی باشد.

فیلم "شزم!" (Shazam) با بازی "زکری لیوای" در تاریخ ۵ آپریل به نمایش درمی‌آید.

واندر وومن لیگ عدالت زن شگفت انگیز آکوامن ابرقهرمانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین