کد خبر: 32830 A

اعتراض اسپایک لی به انتخاب بهترین فیلم اسکار 2019

اعتراض اسپایک لی به انتخاب بهترین فیلم اسکار 2019

کارگردان فیلم "کلنزمن سیاه پوست" به رای اسکار برای انتخاب "کتاب سبز" به عنوان بهترین فیلم اعتراض کرد.

ایران آرت: با برنده شدن "کتاب سبز" در بخش بهترین فیلم سال، همه بازیگران حاضر در مراسم از این اتفاق خوشحال نشدند و تعدادی نیز معتقد بودند که حق آنها خورده شده است.

اسپایک لی کارگردان فیلم سینمایی "کلنزمن سیاه پوست" به طور آشکار ناراحتی خود از برنده شدن فیلم "کتاب سبز" را نشان داد و پیش از سخنرانی‌های پایانی قصد ترک مراسم اسکار را داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، بعد از اعلام فیلم "کتاب سبز" به عنوان بهترین فیلم سال، اسپایک لی به سرعت واکنش نشان داد و دستش را به نشانه اعتراض و عصبانیت تکان داد و به اجبار مراسم را تا پایان همراهی کرد. او در پایان مراسم در حضور خبرنگاران ابتدا از جواب دادن به این سوال شانه خالی کرد و گفت: "سوال بعدی لطفا."، اما درنهایت به این سوال پاسخ داد و گفت: "من مار گزیده هستم. هر گاه که با یک سیاه پوست دیگر رقابت می کنم کسی که بازی را می بازد من هستم، همانطور که در سال ۱۹۹۰ برای فیلم "کار درست را انجام بده" نامزد اسکاربهترین فیلمنامه شده بودم که آن را به "راننده خانم دیزی"باختم."

همچنین جردن پیلی کارگردان فیلم "برو بیرون" که سال گذشته برای این فیلم اسکار گرفته بود همانند تمام کسانی در کنارش بودند عوامل فیلم "کتاب سبز" را تشویق نکردند.

 

اسکار جردن پیل اسکار 2019 اسپایک لی بلککلنزمن کتاب سبز جردن پیلی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین