کد خبر: 32756 A

کریس همسورث کشتی‌کج‌کار می‌شود

کریس همسورث کشتی‌کج‌کار می‌شود

فیلم بیوگرافیکال هالک هوگان، ستاره کشتی کج با بازی کریس همسورث ساخته خواهد شد.

ایران آرت: کریس همسورث در فیلم بیوگرافیکال "هالک هوگان" فوق‌ستاره‌ی کشتی کج به کارگردانی "تاد فیلیپس" بازی می‌کند. نگارش فیلمنامه‌ی این فیلم به "اسکات سیلور" نویسنده‌ی "جوکر" (The Joker) با بازی "واکین فینیکس" و "جان پولانو" سپرده شده است. قرارداد تولید این پروژه با همکاری نت‌فلیکس در حال نهایی شدن است. "مایکل شوگر" یکی از تهیه‌کنندگان فیلم برنده‌ی اسکار "اسپات‌لایت" (Spotlight)، "بردلی کوپر"، همسورث و فیلیپس در این پروژه سرمایه‌گذاری می‌کنند.

به گزارش سی نما، هوگان با نام واقعی "تری جین بولیا" یکی از شناخته‌شده‌ترین کشتی‌گیران حرفه‌ای تمامی ادوار، به ویژه در دهه‌ی ۱۹۸۰ آمریکا و در مسابقات WWF بود. او در سال‌های بعد در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی هم بازی کرد. هوگان از اواخر دهه‌ی ۱۹۷۰ با حضور در مسابقات کشتی WWF فلوریدا کار خود را آغاز کرد و معمولاً رقیب اصلی در مقابل "آندره‌ی غول" (Andre the Giant) قرار می‌گرفت. او در اواخر دهه‌ی ۱۹۸۰ و روی کار آمدن "وینس مک‌ماهون"، به یکی از چهره‌های اصلی "دهه‌ی من" تبدیل شد و در تاک-شوهای مختلف حضور می‌یافت و تصویرش روی جلد نشریات به چاپ می‌رسید.

در قرن بیست و یکم اما هوگان فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کرد. برای نمونه ویدیوی آمیزش جنسی او با همسر یکی از دوستانش توسط وبسایت "گاکر" منتشر شد و او را درگیر منازعات حقوقی طولانی چندین ساله کرد که در نهایت به تعطیلی "گاکر" و پرداخت جریمه‌ی چند ده میلیون دلاری به هوگان انجامید.

فیلم زندگینامه‌ی هوگان نه بر این سال‌ها متمرکز می‌شود و نه تمام دوران حیات او را به تصویر می‌کشد. در عوض، طبق اعلام منابع نزدیک به پروژه، فیلم ظهور او را به عنوان "هالک‌مینیا" بررسی خواهد کرد و بولیا در این فیلم به عنوان مشاور و تهیه‌کننده فعالیت می‌کند.

همسورث که اخیراً در مصاحبه با مجله‌ی "منز هلث" معترف شده پیش از به شهرت رسیدنش تا مرز کناره‌گیری از بازیگری پیش رفته، امسال دو فیلم بلاک‌باستر تابستانی "انتقام‌جویان: آخر بازی" (Avengers: Endgame) در تاریخ ۲۶ آپریل و "مردان سیاهپوش: بین‌المللی" (Men in Black: International) در تاریخ ۱۴ جون را روی پرده دارد. فیلیپس یکی از تهیه‌کنندگان فیلم نامزد اسکار "ستاره‌ای متولد شده است" (A Star Is Born) بود و کارگردانی فیلم‌های "خماری" (Hangover) را در کارنامه دارد. فیلم‌ "جوکر" او نیز ۴ اکتبر به نمایش درمی‌آید.

هالیوود کشتی کج هالک هوگان تاد فیلیپس کریس همسورث تری جین بولیا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین