کد خبر: 32726 A

امیلی بلانت و همسرش در دنیای پساآخرالزمانی

امیلی بلانت و همسرش در دنیای پساآخرالزمانی

قسمت دوم فیلم "یک مکان ساکت" به کارگردانی جان کرازینسکی و با بازی امیلی بلانت ساخته خواهد شد.

ایران آرت: بر اساس خبرهای رسمی، جان کرازینسکی، بازیگر و کارگردان فیلم موفق "یک مکان ساکت" (A Quiet Place) در قسمت دوم این فیلم نیز دستکم به عنوان کارگردان حضور خواهد داشت. این بازیگر اکنون سرشناس که بیشتر برای بازی در سریال محبوب "اداره" (The Office) شناخته می شد در اولین تجربه کارگردانی خود این فیلم ترسناک متفاوت را کارگردانی کرد که با استقبال تماشاگران و منتقدان روبرو شد.

اکنون خبر می رسد که کرازینسکی نویسندگی و کارگردانی دنباله این فیلم را نیز بر عهده خواهد داشت. همسر و همبازی اش در قسمت اول، امیلی بلانت، نیز برای بازگشت به این فیلم قرارداد امضا کرده است و کرازینسکی نیز در صفحه اینستاگرام خود تاریخ اکران قسمت دوم "یک مکان ساکت" را ۱۵ می ۲۰۲۰  (۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹) عنوان کرد.

به گزارش روزیاتو، "یک مکان ساکت" اولین تجربه کارگردانی کرازینسکی بود که بسیار موفق و فراتر از حد انتظارات بود. همانند جردن پیل، او نیز که قبلاً به خاطر یک نقش کمدی (جیم هالپرت در سریال "اداره") شناخته می شد، ثابت کرد, علیرغم اینکه انتطار نمی رفت اما در ژانر وحشت استعداد خود را به اثبات رساند.

فیلم "یک مکان ساکت" نقدهای بسیار خوبی دریافت کرده و در باکس آفیس جهانی نیز بیش از ۳۴۰ میلیون دلار فروش داشت و البته چندین نامزدی در جشنواره های سینمایی نیز بدست آورد که در یکی از این موارد امیلی بلانت برنده جایزه بهترین بازیگر زن شد (گیلدز اواردز).

داستان این فیلم در مورد خانواده ای در یک دنیا پساآخرالزمانی است که مورد حمله موجودات بیگانه نابینا قرار گرفته اما با توجه به قدرت فوق العاده شنوایی شان، با کوچکترین صدایی انسان ها را شکار می کنند.

کرازینسکی علیرغم نبود دیالوگ آنچنانی در فیلمش، از این مولفه برای افزودن ترس بر داستان فیلمش استفاده کرده و حقیقتاً در مواردی این ترس مو را بر تن مخاطب سیخ می کند. علیرغم این که پایان فیلم نیز این شائبه را ایجاد می کرد که دنباله ای در کار خواهد بود اما موفقیت تجاری "یک مکان ساکت" ساخت قسمت دوم آن را تثبیت کرد. اما کرازینسکی سال گذشته در مصاحبه ای گفته بود که قصد ساخت دنباله ای بر داستان را نداشته زیرا فیلم اول یک ماجرای بسیار خاص و منحصربفرد را مورد بررسی قرار داد.

با این وجود، کرازینسکی تصریح کرد که در نهایت تصمیم گرفته حفره ای در داستان ایجاد کند زیرا دنیای داستان طوری بوده که شرایط را برای ساخت دنباله فراهم و حتی ضروری می کرد.

 

هالیوود امیلی بلانت یک مکان ساکت یک مکان ساکت 2 جان کرازینسکی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین