کد خبر: 32654 A

"آشغال‌های دوست‌داشتنی‌" پرفروش‌ترین فیلم هفته شد / نورگل یشیل‌چای نفروخت

"آشغال‌های دوست‌داشتنی‌" پرفروش‌ترین فیلم هفته شد / نورگل یشیل‌چای نفروخت

"آشغال‌های دوست‌داشتنی" در یک هفته ۹۷۲ میلیون تومان فروخت و در صدر جدول پرفروش‌ترین‌ فیلم‌های هفته سینماهای ایران قرار گرفت.

ایران آرت: در اولین هفته پس از جشنواره فیلم فجر چند فیلم جدید روی پرده رفتند و "آشغال‌های دوست داشتنی" ساخته محسن امیریوسفی که بعد از شش سال توقیف راهی سینماها شده است، پرفروش‌ترین فیلم هفته شد. این فیلم در هفت روی ابتدای اکران نزدیک به ۱ میلیارد تومان فروخت.

به گزارش آی سینما، بر اساس جدول فروش سایت سینماتیکت، "آشغال‌های دوست داشتنی" در حالی ۹۷۲ میلیون تومان فروخته که تعداد سینماهایش از فیلم‌های دوم و سوم جدول پرفروش‌ها بسیار کمتر است.

"هت تریک" سومین فیلم سینمایی رامتین لوافی با بازی امیر جدیدی، پریناز ایزدیار، صابر ابر و ماهور الوند دیگر فیلم جدید اکران شده است که با ۳۴۵ میلیون تومان چهارمین فیلم پرفروش هفته شد.

"جن زیبا" ساخته بایرام فضلی و با بازی نورگل یشیلچای ستاره سینمای ترکیه آغاز خوبی نداشت و ۲۱۵ میلیون تومان در هفته اول به دست آورد و پنجم شد.

رده‌های دوم و سوم جدول فروش به ترتیب در اختیار دو فیلم کمدی "پارادایس" و "قانون مورفی" قرار گرفت. "پاردایس" به فروش هفتگی ۵۶۴ میلیون تومانی رسید و مبلغ کل فروش خود را به ۲ میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان رساند. "قانون مورفی" به کارگردانی رامبد جوان هم در یک هفته اخیر ۵۰۵ میلیون تومان فروخت و فروش کلی‌اش از مرز ۸ میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان گذشت.

دیگر فیلم‌های جدید اکران شده وضعیت بدتری دارند. "ماموریت غیرممکن" ساخته یعقوب غفاری کمتر از ۹۰ میلیون تومان فروخت و "سوءتفاهم" ساخته احمدرضا معتمدی با وجود بازیگران مشهورش فقط ۸۲ و نیم میلیون تومان درآمد کسب کرد. فیلم کودک و نوجوان "ضربه فنی" هم در هفته اول ۱۳ میلیون تومان فروخت.

هت تریک نورگل یشیل چای جن زیبا قانون مورفی آشغال های دوست داشتنی پاردایس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین