کد خبر: 32619 A

گوئینت پالترو از دنیای مارول خداحافظی کرد

گوئینت پالترو از دنیای مارول خداحافظی کرد

گوئینت پالترو، بازیگر نقش "پپر پاتز" رسما با دنیای سینمایی مارول خداحافظی کرد.

ایران آرت: زمان زیادی تا اکران فیلم Avengers: Endgame (انتقام‌جویان: پایان بازی) باقی نمانده و این فیلم قرار است به سه فاز اول دنیای سینمایی مارول پایان دهد و قابل انتظار است که در پایان آن شاهد خداحافظی بیشتر بازیگران اصلی این مجموعه بسیار محبوب باشیم. اکنون، بازیگر دیگری از دنیای سینمایی مارول خداحافظی کرده است.

گوئینت پالترو بازیگر نقش پپر پاتز در مصاحبه با ورایتی رسما اعلام کرد که از دنیای سینمایی مارول خداحافظی کرده است. وی در ادامه اضافه کرد که بسیار خوشحال است که برای بیش از یک دهه این نقش را بر عهده داشته است.

پالترو گفت:من با جان فاورو، کارگردان فیلم Iron Man (آیرون من) دوست بودم و در مورد این فیلم صحبت کردم و من خیلی خوش شانس بودم که این کار را قبول و بازی کردم و اولین قسمت فیلم Iron Man یک تجربه شگفت انگیز بود و در ادامه مشاهده کردم که چگونه این فیلم به اثری پر اهمیت برای طرفداران تبدیل شد.

به گزارش زومجی، با اینکه پالترو رسما از دنیای سینمایی مارول کناره گیری کرده، اما او در ادامه گفت که هر زمانی که آن‌ها به او پیشنهاد بازی دوباره دهند، او کاملا مایل است بازگردد.

پاتلرو در ادامه گفت:من احساس افتخار می‌کنم که بخشی از چیزی باشم که مردم در مورد آن بسیار پر شور و پر هیجان هستند. اگر آن‌ها روزی بگویند که آیا می‌توانید برگردید؟ من آن را حتما انجام خواهم داد و باز خواهم گشت و هر زمانی که آن‌ها به من نیاز داشتند، من آماده هستم.

پالترو پیش از این در سه قسمت فیلم Iron Man، فیلم Avengers (اونجرز) و فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) در دنیای سینمایی مارول به ایفای نقش پرداخته بود و بدین ترتیب فیلم Avengers: Endgame احتمالا آخرین حضور پالترو در دنیای سینمایی مارول خواهد بود، اما گفته می‌شود که او ممکن است حضور کوتاهی را در فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) نیز داشته باشد.

فیلم "انتقام‌جویان: پایان بازی" برای اکران در تاریخ ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.

 

انتقام جویان مارول گوئینت پالترو انتقام جویان: پایان بازی آیرون من
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین