کد خبر: 32350 A

پایان هیولا بازی مهران مدیری

پایان هیولا بازی مهران مدیری

سریال هیولا به کارگردانی مهران مدیری که برای شبکه نمایش خانگی در حال تولید است هفته آینده به پایان مرحله تصویر برداری می رسد .

ایران آرت:  سریال هیولا به کارگردانی مهران مدیری با پایان مرحله تصویر برداری قرار است از اوایل سال آینده وارد بازار شود. 

 

سریال هیولا در ۱۵ قسمت برای شبکه نمایش خانگی تولید خواهد شد. گفته می‌شود این سریال از لحاظ پوشش بازیگران و شوخی‌ها در مختصات تلویزیون ساخته خواهد شد. سریال «هیولا» به کارگردانی مهران مدیری، نویسندگی امیر برادران، سرمایه گذاری اول مارکت و تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی در حال ساخت است. پیمان قاسم خانی که پیش از این در سریال‌ «شب‌های برره» با مهران مدیری همکاری کرده است، در «هیولا» به عنوان طراح و مشاور فیلمنامه همکاری می کند.

سریال  با بازی فرهاد اصلانی، مهران مدیری، شبنم مقدمی، گوهر خیراندیش، شیلا خداداد، محمد بحرانی، سیما تیرانداز، میرطاهر مظلومی، نیما شعبان نژاد، عزت اله مهرآوران، فرزین محدث، افشین زینوری و محسن قاضی مرادی جلوی دوربین رفته است. شنیده می شود ایفای نقش‌های اصلی این سریال بر عهده فرهاد اصلانی، شبنم مقدمی و مهران مدیری است. در واقع مقدمی و اصلانی نقش زوج درست‌کار و مهران مدیری نقش مرد تاثیرگذار در زندگی این زوج را ایفا خواهند کرد.

 

مهران مدیری پیمان قاسم خانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین